[Anime/Manga] Dragon Ball/Z/GT/Super

Anime is de Japanse afkorting van animēshon (animation) en wordt buiten Japan gebruikt om Japanse tekenfilms en animatiefilms aan te duiden. Manga is de Japanse equivalent van het stripverhaal. In dit subforum kan je de diverse anime en manga, maar ook de genres ervan bespreken. Bespreek hier je favorieten.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: [Anime/Manga] Dragon Ball/Z/GT/Super

Post by Fran » Thu 20 Oct 2016, 11:51

Cypher wrote:Kijk dat is leuk, kwaliteit van ondertiteling liet momenteel wat te wensen over dus verwacht hier dan nu wel verbetering in te gaan zien. Helaas lijkt het niet toegankelijk te zijn voor mensen in Nederland of België.
The stream will be available on Crunchyroll in the United States, Canada, Australia, and New Zealand for both free users and subscription members. Crunchyroll subscription members in Latin America and South Africa will also be able to watch the stream.

Daisuki will stream the series in the United States, Canada, Australia, and New Zealand ...

AnimeLab will stream the series in Australia and New Zealand...
Dat ... is wel jammer.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Thu 20 Oct 2016, 11:54

Licenties zijn vervelend op die manier. Heb er wel vertrouwen in dat het uiteindelijk ook naar Europa komt maar dan moeten ze eerst ergens de licenties op orde maken.

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 20 Oct 2016, 12:04

Deels is het al wel in Europa. Maar ja.. daar wonen wij niet.
Fran wrote:Dragon Ball Super zal binnenkort ook te zien zijn op de televisie in bijvoorbeeld Europa. Portugal, Frankrijk, Italië, Spanje.. http://www.animenewsnetwork.com/news/20 ... ca/.107481

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Thu 20 Oct 2016, 17:08

Misschien even kabeltje trekken van Frankrijk naar hier? :?:
Maar komt wel, als ze het geld er maar in zien. :P

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 21 Oct 2016, 21:35

Daisuki will stream the series in: North America, Canada, Australia, New Zealand, the U.K., Ireland, Germany, the Scandinavian Peninsula (Denmark, Finland, Norway, Sweden, Iceland), and "some other European countries."
Lekker vaag.
https://www.animenewsnetwork.com/daily- ... am/.107936

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sun 23 Oct 2016, 20:58

Waaronder mogelijk Nederland en/of België. Vreemd om deze landen niet verder te specificeren na dat ze al een behoorlijke opsomming aan het doen waren.

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 23 Oct 2016, 21:03

Ja. Denk dat nog wat dingetjes niet rond waren.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sun 23 Oct 2016, 21:11

De animatie problemen van het begin zijn ook vrijwel allemaal opgelost trouwens voor afleveringen die ze voor blurays etc. gebruiken. Wat goed is om te horen. Blij dat ze de tijd hebben genomen om die fouten te herstellen voor ze het op een fysiek medium uit brengen. Lijkt dus wel voornamelijk een kwestie van tijdtekort geweest te zijn.

Image

To be safe
To believe
In something

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Mon 24 Oct 2016, 22:20

Aflevering 63 want waarom niet.
Lijkt erop dat dit de laatste keer is dat ze op en neer reizen. Vraag me wel af, nu die twee waardeloze kai er zijn. Kan het zijn dat Goku en Vegeta een paar oorbellen gaan lenen? :?:

Verwacht het niet, van wat ik me kan heugen is de fusie met oorbellen permanent, tenzij je wegens het plot door Buu word opgegeten dacht ik. Vegeta is al wel lekker op gang moet ik zeggen.

Vraag me ook af of je twee paar oorbellen in kan hebben en dan als gefuseerd iemand nog een keer kan fuseren met een ander. Dan kan Trunks ook mee doen misschien. :P

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 25 Oct 2016, 20:23

Daar ging het tuinhuisje! Zonde!
Cypher wrote:Aflevering 63 want waarom niet.
Lijkt erop dat dit de laatste keer is dat ze op en neer reizen. Vraag me wel af, nu die twee waardeloze kai er zijn. Kan het zijn dat Goku en Vegeta een paar oorbellen gaan lenen? :?:

Verwacht het niet, van wat ik me kan heugen is de fusie met oorbellen permanent, tenzij je wegens het plot door Buu word opgegeten dacht ik. Vegeta is al wel lekker op gang moet ik zeggen.

Vraag me ook af of je twee paar oorbellen in kan hebben en dan als gefuseerd iemand nog een keer kan fuseren met een ander. Dan kan Trunks ook mee doen misschien. :P
Ehm ehm ehm ehm..... wat waren die previewbeelden voor de volgende aflevering interessant. Zamasu met een Goku kapsel? Zag ik dat nu goed?

In ieder geval.. we kunnen nog allerlei kanten op. We hebben Bulma ook nog.

Vond het stukje van Vegeta met het koor wel nice by the way. Laat Black maar lekker in de waan.
Tijd om te puzzelen.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Tue 25 Oct 2016, 21:33

Vegeta was wel beetje agressief echter.
Zomaar de outlook slopen, niet zo'n beetje ook. Dan weg vliegen zonder ook maar een woord te zeggen. Vond het wel geweldig hoe Popo erbij stond. :P

Maar hij kan zichzelf weer helemaal trots voelen als prins.

Dat van de preview zag ik ook. Lijkt erop dat Black en Zamasu gaan fuseren. Wat vrij eenvoudig gedaan is, één van hen hoeft de oorbel maar van oor te wisselen. Ben benieuwd of hij ook een nieuwe haarkleur gaat krijgen. :P

Maar misschien nog een belangrijke vraag. Het lijkt erop dat Black niet onsterfelijk is van wat ik gezien heb. Wil dat dan zeggen dat wanneer ze fuseren de gefuseerde vorm onsterfelijk word of dat deze eigenschap juist verloren gaat?

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 25 Oct 2016, 21:39

Cypher wrote:Vegeta was wel beetje agressief echter.
Zomaar de outlook slopen, niet zo'n beetje ook. Dan weg vliegen zonder ook maar een woord te zeggen. Vond het wel geweldig hoe Popo erbij stond. :P

Maar hij kan zichzelf weer helemaal trots voelen als prins.

Dat van de preview zag ik ook. Lijkt erop dat Black en Zamasu gaan fuseren. Wat vrij eenvoudig gedaan is, één van hen hoeft de oorbel maar van oor te wisselen. Ben benieuwd of hij ook een nieuwe haarkleur gaat krijgen. :P

Maar misschien nog een belangrijke vraag. Het lijkt erop dat Black niet onsterfelijk is van wat ik gezien heb. Wil dat dan zeggen dat wanneer ze fuseren de gefuseerde vorm onsterfelijk word of dat deze eigenschap juist verloren gaat?
Vegeta is Vegeta is Vegeta is Vegeta.
Ik dacht dus precies hetzelfde. Of misschien 50/50. Onderkant is onsterfelijk, bovenkant niet. xD

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sun 30 Oct 2016, 15:49

Dat was weer een aflevering verder, beetje flauw naar mijn idee. Aflevering 64 dus.
Dat Trunks die "aanval" zo snel leert kan ik nog accepteren. Dat ze echt zo dom zijn geweest om die seal te vergeten vind ik echt te makkelijk. Als je zo iets gaat doen had dan die pot kapot gelaten want dit is gewoon makkelijk schrijven.

Had trouwens ook niet anders verwacht maar de fusie kwam dus pas aan het einde. Die beweging met meerdere Zamasu's gaat dus waarschijnlijk niets meer zijn dan filler materiaal aangezien ik het niet nogmaals verwacht te zien. Nu maar kijken naar welke clifhanger ze gaan werken in volgende aflevering. Vermoed dat aflevering eindigt met een verslagen Goku en Vegeta. :P

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 30 Oct 2016, 16:54

Cypher wrote:Dat was weer een aflevering verder, beetje flauw naar mijn idee. Aflevering 64 dus.
Dat Trunks die "aanval" zo snel leert kan ik nog accepteren. Dat ze echt zo dom zijn geweest om die seal te vergeten vind ik echt te makkelijk. Als je zo iets gaat doen had dan die pot kapot gelaten want dit is gewoon makkelijk schrijven.

Had trouwens ook niet anders verwacht maar de fusie kwam dus pas aan het einde. Die beweging met meerdere Zamasu's gaat dus waarschijnlijk niets meer zijn dan filler materiaal aangezien ik het niet nogmaals verwacht te zien. Nu maar kijken naar welke clifhanger ze gaan werken in volgende aflevering. Vermoed dat aflevering eindigt met een verslagen Goku en Vegeta. :P
Jep,
te makkelijk. Was ook mijn eerste reactie nadat Trunks Zamasu in de pot had gegooid.
Ben trouwens geintrigeerd door de nieuwe transformatie van Zamasu.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sun 30 Oct 2016, 17:05

Fran wrote:
Cypher wrote:Dat was weer een aflevering verder, beetje flauw naar mijn idee. Aflevering 64 dus.

Jep,
te makkelijk. Was ook mijn eerste reactie nadat Trunks Zamasu in de pot had gegooid.
Ben trouwens geintrigeerd door de nieuwe transformatie van Zamasu.
Dat is een beetje de highlight van de aflevering geweest ook.
Hij noemde zichzelf nog steeds onsterfelijk, ben benieuwd of dit het geval ook nog is.
Als dit wel zo is dan vraag ik me af hoe ze hem gaan verslaan nu.

Heb ook nog steeds het gevoel alsof die twee Kai's een rol gaan spelen. Ze kunnen er niet voor niks blijven.

Image

To be safe
To believe
In something

Post Reply