Jigoku Shoujo

Anime is de Japanse afkorting van animēshon (animation) en wordt buiten Japan gebruikt om Japanse tekenfilms en animatiefilms aan te duiden. Manga is de Japanse equivalent van het stripverhaal. In dit subforum kan je de diverse anime en manga, maar ook de genres ervan bespreken. Bespreek hier je favorieten.

Moderator: Fran

Jimbow
Bangya
Bangya

Re: Jigoku Shoujo

Post by Jimbow » Mon 02 Aug 2010, 12:40

Het zijn waarschijnlijk gewoon nieuwe seizoenen dus er zullen wel wat twists inzitten enzo.

Nymphaea
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Re: Jigoku Shoujo (Hell Girl)

Post by Nymphaea » Wed 11 Aug 2010, 10:43

Ik ben begonnen met deze te zien, wel in het Engels, heb er spijt van maar ja heb hem zo gedownload want heb gewoon hell girl opgezocht ipv de Japanse titel...
Het i een fantastische anime moet ik toegeven, maar ik vind Enma Ai haar stem in het amerikaans toch eng, het geeft me toch kippenvel.

Wat ik me wel afvraag is dat ze altijd vragen voor de persoon die ze naar hel meenemen of hij wilt bekennen. Nu deze mensen bekennen allemaal niet, maar zouden ze dan misschien vrijgesproken worden ofzo ?
Misschien komt dit later aan de anime in bod, ik zit nu aan aflevering 11 van het eerste seizoen, maar dit is nu wel echt iets wat ik mij afvraag :p

Image
Dankzij Aiko haar prachtig talent ^^

Kaida
Bangya
Bangya

Post by Kaida » Sun 29 Aug 2010, 20:50

Dezelfde topics samengevoegd. Shojo of Shoujo, dat maakt natuurlijk net even dat verschil bij de zoekmachine ;)

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 20 Feb 2016, 09:23

Ik ben hier vorige week mee begonnen en seizoen 1 zit er al op!
Ik vind het heerlijk hoe mensen wraak nemen op elkaar en hoe ze te pakken worden genomen als ze naar hell gaan.
Afleveringen zijn eentonig maar wel leuk dat er elke keer iets anders gebeurd. In seizoen 1 loopt er wel een verhaaltje maar pas vanaf aflevering 8.
Nu ben ik begonnen aan seizoen 2, ben all bij de 6e aflevering. Seizoen 2 startte goed maar gaat er nog meer gebeuren?

Heerlijke OST trouwens! Heerlijk dat traditionele tintje!

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sun 06 Mar 2016, 19:28

Alles afgerond, zelfs de slechte live action.

Nog een make-up tutorial:

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Thu 31 Aug 2017, 16:51

Ondertussen is het 4e seizoen van start gegaan.
Eerste 6 afleveringen zijn nieuwe en andere 6 oudere afleveringen (jammer maar beter dan niks) Ik vond het in ieder geval weer heerlijk om te kijken!

Image

Post Reply