Anime streaming sites

Anime is de Japanse afkorting van animēshon (animation) en wordt buiten Japan gebruikt om Japanse tekenfilms en animatiefilms aan te duiden. Manga is de Japanse equivalent van het stripverhaal. In dit subforum kan je de diverse anime en manga, maar ook de genres ervan bespreken. Bespreek hier je favorieten.

Moderator: Fran

Yasumi
Moderator
Moderator

Re: Anime streaming sites

Post by Yasumi » Mon 21 Aug 2017, 18:50

Fran wrote:
Mon 21 Aug 2017, 15:26
Daarbij vind ik het fijner kijken op Daisuki, dan op Crunchyroll. Want de app op mijn telefoon (android) lijkt soms niet naar behoren te werken, helaas. :/
Oh? Crunchyroll werkt bij mij prima, zowel op de app als op de website. Daisuki app heb ik niet eens geprobeerd eigenlijk, keek gewoon via mijn laptop.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 21 Aug 2017, 18:59

Yasumi wrote:
Mon 21 Aug 2017, 18:50
Fran wrote:
Daarbij vind ik het fijner kijken op Daisuki, dan op Crunchyroll. Want de app op mijn telefoon (android) lijkt soms niet naar behoren te werken, helaas. :/
Oh? Crunchyroll werkt bij mij prima, zowel op de app als op de website. Daisuki app heb ik niet eens geprobeerd eigenlijk, keek gewoon via mijn laptop.
De website werkt prima, maar ik kijk liever via de app. Soms herhaalt het een bepaald deel van de scene (dat hoor je dan), maar is het beeld bevroren. De Daisuki app had eerst ook kuren, hij crashte weleens als ik even na een bericht keek die ik binnenkreeg.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Yasumi
Moderator
Moderator

Post by Yasumi » Mon 21 Aug 2017, 19:20

Fran wrote:
Mon 21 Aug 2017, 18:59
Yasumi wrote:
Mon 21 Aug 2017, 18:50
Fran wrote:
De website werkt prima, maar ik kijk liever via de app. Soms herhaalt het een bepaald deel van de scene (dat hoor je dan), maar is het beeld bevroren. De Daisuki app had eerst ook kuren, hij crashte weleens als ik even na een bericht keek die ik binnenkreeg.
Het enige probleem dat ik met Crunchyroll weleens heb, is dat de verbinding met chromecast ineens wegvalt. Maar dan weet ik niet of het aan Crunchy ligt of aan Google. Dan gaat de aflevering wel door, maar kan ik niks meer doen ook niet stoppen enzo Xd

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 21 Aug 2017, 19:22

Ah, dat is best wel vervelend. Ik gebruik chromecast niet.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 01 Nov 2017, 13:19

Super irritant, ik ga eens kijken of ik de Crunchyroll app gewoonweg van mijn telefoon moet gooien en opnieuw moet installeren, want ik wilde gisteren een aflevering kijken en steeds gaat er een stukje in de aflevering opnieuw afgespeeld worden, terwijl het beeld stilstaat. Dat maakt kijken erg irritant.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Wed 01 Nov 2017, 15:20

*kijkt nog steeds lekker illegaal* xD

Image

Yasumi
Moderator
Moderator

Post by Yasumi » Thu 02 Nov 2017, 21:16

Fran wrote:
Wed 01 Nov 2017, 13:19
Super irritant, ik ga eens kijken of ik de Crunchyroll app gewoonweg van mijn telefoon moet gooien en opnieuw moet installeren, want ik wilde gisteren een aflevering kijken en steeds gaat er een stukje in de aflevering opnieuw afgespeeld worden, terwijl het beeld stilstaat. Dat maakt kijken erg irritant.
Mij is me nog niets opgevallen, maar dat komt omdat ik al een paar dagen geen anime heb gekeken :P
Maar ik zal er eens op letten...

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 02 Nov 2017, 21:19

Yasumi wrote:
Thu 02 Nov 2017, 21:16
Fran wrote:
Wed 01 Nov 2017, 13:19
Mij is me nog niets opgevallen, maar dat komt omdat ik al een paar dagen geen anime heb gekeken :P
Maar ik zal er eens op letten...
Het is iets wat ik al heb sinds het begin van dat ik de app gebruik. Dus kan een LG dingetje zijn (mijn vorige telefoon was ook al een Lekkere Gozer).

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Yasumi
Moderator
Moderator

Post by Yasumi » Thu 02 Nov 2017, 21:26

Ik heb nooit problemen gehad met de Crunchyroll app. Ik kijk meestal op mijn tv via Chromecast en hij werkt goed daarbij

belsammael
Otaku
Otaku

Post by belsammael » Sat 04 Nov 2017, 09:57

Fran wrote:
Thu 02 Nov 2017, 21:19
Het is iets wat ik al heb sinds het begin van dat ik de app gebruik. Dus kan een LG dingetje zijn (mijn vorige telefoon was ook al een Lekkere Gozer).
Daar heb je het al. Die vallen natuurlijk al snel in herhaling. ;o

- Voorzitter Stichting 'Abunai!'

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 04 Nov 2017, 10:04

belsammael wrote:
Sat 04 Nov 2017, 09:57
Fran wrote:
Thu 02 Nov 2017, 21:19
Daar heb je het al. Die vallen natuurlijk al snel in herhaling. ;o
Hehehe.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Yasumi
Moderator
Moderator

Post by Yasumi » Sat 04 Nov 2017, 15:36

Crunchyroll is gehackt! De link redirect je naar een website met schadelijke software.
Hier het nieuws: https://www.animenewsnetwork.com/news/2 ... re/.123596

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 04 Nov 2017, 15:58

Ik was zo druk met klussen, dat ik dit nieuws niet eens heb meegekregen. Dat is best wel pittig. Vergelijkbaar als met de hijacking van ANN even terug? Pffff... Het redirecten is ook ooit eens gebeurd hier op het forum. Dan baal je wel even.

Ze zijn in ieder geval hard bezig met oplossen.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Yasumi
Moderator
Moderator

Post by Yasumi » Sat 04 Nov 2017, 17:40

Ze zijn weer online!

Post Reply