[anime/manga] Uta no☆Prince-sama♪

Anime is de Japanse afkorting van animēshon (animation) en wordt buiten Japan gebruikt om Japanse tekenfilms en animatiefilms aan te duiden. Manga is de Japanse equivalent van het stripverhaal. In dit subforum kan je de diverse anime en manga, maar ook de genres ervan bespreken. Bespreek hier je favorieten.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: [anime/manga] Uta no☆Prince-sama♪

Post by Fran » Thu 29 Dec 2016, 10:02

En dat was aflevering 13.
Spoiler: weergeven
REALLY?

QUARTET NIGHT en HEAVENS zijn aan elkaar gewaagd? Volgens mij was dit medelijden naar HEAVENS toe ofzo, want ik vond het echt niks. Die dansbewegingen die ze erbij deden, was volgens mij een poging om mij rustig tot slaap te brengen terwijl ze fluisterden in het Japans. Werkt altijd wel bij mij. Het heet ASMR.

De uitspraak van you in "You will never go away". Ik dacht dat hij (Shining) Japans sprak, totdat ik de ondertiteling zag. xD
En toen veranderde UtaPri in een actie anime waarbij gevochten werd. Shining vuurde liefde af naar Raging. Dit kan maar 1 ding betekenen: deze anime wordt alleen maar slechter en cringyer. xD

Shining deed een Rise like a Phoenix. xD

Hoe slecht gaat deze finale aflevering worden?

Ik moet wel zeggen dat de animatie er wel beter uitziet. Het ziet er 3D uit, nu weet ik niet meer zeker of dat ook zo was in de afgelopen seizoenen, maar het zag er nu meer echter uit dat ze aan het dansen waren en er dus meer beweging in zat.

Het liedje van STARISH was overtuigender, maar dat had misschien ook meer te maken met de voorbode: de groep leek Haruka te bedanken voor al haar inzet en gaven haar nog een knuffel. Maar het leek eerder een afscheid, dan 'toi toi toi'. Dus er zit meer emotie in. Ook in het liedje: STARISH forever wordt steeds benadrukt. Maar het kan maar zo een laatste liveshow zijn, maar STARISH zal altijd in jullie harten zitten. xD In ieder geval vond ik het dansen veel overtuigender en leuker overkomen. Er was meer binding tussen de groepsleden, maar dat komt denk ik ook doordat de kijker al langer naar STARISH en de groei hiervan kijkt/volgt.

Ook opvallend is dat ze behoorlijk aan het hijgen zijn. En daar wordt dan ook uitgebreid de tijd voorgegeven, zodat je iedereen even hoort hijgen (van de inspanning, want ja.. dansen en zingen vergt nu energie). Maar dat is ook om de spanning op te voeren. Is het publiek enthousiast? Want pas nadat je hen hoort hijgen (en hopen dat hun muziek is goed overgekomen) hoor je de reactie van het publiek.

Maar goed, het was te verwachten. STARISH won. En dan gingen ze alledrie (de groepen) het eindthema van Legend Star zingen.

Dus er komt een nieuw anime project. Ben benieuwd.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: [anime/manga] Uta no☆Prince-sama♪

Post by Fran » Sun 28 May 2017, 18:03

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply