[manga/anime] Nijiiro Days

Anime is de Japanse afkorting van animēshon (animation) en wordt buiten Japan gebruikt om Japanse tekenfilms en animatiefilms aan te duiden. Manga is de Japanse equivalent van het stripverhaal. In dit subforum kan je de diverse anime en manga, maar ook de genres ervan bespreken. Bespreek hier je favorieten.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: [manga/anime] Nijiiro Days

Post by Fran » Mon 27 Jun 2016, 06:07

Ik ben even aan het relaxen en dacht.. laat ik even wat afleveringen kijken. Afleveringen 19 en 20 zijn best wel leuk, in kerstsfeer (daar heb ik zelf weinig mee, maar ach), waarbij Natsuki laat zien dat hij wat meer lijkt te durven. Maar hij is ook een beetje stom.
Spoiler: weergeven
Dat wachten buiten snapte ik wel, maar hij had niet eens een sjaal om en was al verkouden. Dat gaat niet lang goed! Vraag mij af hoe ze denkt over die kus. Very bold.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 28 Jun 2016, 05:38

Awwww Natsuki is zo ziek! En hij herinnert zich niet meer wat hij heeft gedaan. Oeps!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 28 Jun 2016, 14:11

Interessant hoe het verhaal nu verder gaat.
Anna, het meisje die Natsuki per ongeluk heeft gekust, voordat hij bewusteloos raakte (door onderkoeling vermoed ik zo), zit een beetje met het punt dat Natsuki er niks meer van herinnert en ze wil weten waarom het is gebeurd. Maar omdat Natsuki het dus niet meer weet, zal ze daar dus niet achterkomen. Toch is Natsuki gek op maar weet ze dat nog niet. De vraag is ook wat zij voor hem voelt. Nu is ze nogal koud tegenover Natsuki, wat een beetje oneerlijk is, maar ze is zelf nog aan het nadenken wat ze moet doen. De gevoelens op een rijtje zetten etc.
Op naar de laatste aflevering!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 28 Jun 2016, 16:40

WAAAAH! Dat meen je niet? Deze anime eindigt na 24 afleveringen en alsnog heeft het geen closure! Wat een frustrerend eind.

Al met al wel lief.
Behalve diegene die al een relatie heeft, heeft de rest dus nog geen start kunnen maken. Terwijl het allemaal in de lucht hangt. OH OH OH. WAT FRUSTREREND! xD

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 16 Jan 2017, 22:11

Ziet er naar uit dat de manga gaat eindigen!
https://www.animenewsnetwork.com/daily- ... ax/.111082

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply