Boku no Hero Academia

Anime is de Japanse afkorting van animēshon (animation) en wordt buiten Japan gebruikt om Japanse tekenfilms en animatiefilms aan te duiden. Manga is de Japanse equivalent van het stripverhaal. In dit subforum kan je de diverse anime en manga, maar ook de genres ervan bespreken. Bespreek hier je favorieten.

Moderator: Fran

Post Reply
Bartje
Sushi lover
Sushi lover

Boku no Hero Academia

Post by Bartje » Mon 15 May 2017, 15:48

https://en.wikipedia.org/wiki/My_Hero_Academia

Is er iemand anders die ook deze serie volgt? De anime heeft sinds kort een season 2, en is zeker de moeite waard~ Terwijl het misschien een klassieke 'shonen' series is, apprecieer ik de kleine details dat het toch een beetje speciaal maakt~

Had het oorspronkelijk alleen gezien omwille van een vriend de me uitnodigde voor een forum roleplay, maar ik was al snel interesseert (vanaf aflevering 2 al!), en nu zit ik elke week op de nieuwe chapter te wachten...

Mijn favoriete personage is natuurlijk Deku/Midoriya Izuku, ik apprecieer het type van hoofdpersonage dat sterker word door hard werken~

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Boku no Hero Academia

Post by Fran » Sat 20 May 2017, 09:53

Ik ken best wat mensen die de anime geweldig vindt, maar heb zelf niet gekeken.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

belsammael
Otaku
Otaku

Post by belsammael » Sun 21 May 2017, 09:22

Ik volg de serie al een tijdje, maar ben er dit weekend pas aan toegekomen om tot de huidige aflevering in seizoen 2 bij te kijken. Een tournooigevecht met Bakugo Katsuki vs Uraraka Ochako belooft nog wat te worden. Benieuwd of het gevecht toch volgens verwachting verloopt, of dat onze vrouwelijke underdog toch nog wat verrassingen in petto heeft.. ;D

..de titel van mijn favoriete personage gaat volledig uit naar All Might.. ;)

- Voorzitter Stichting 'Abunai!'

Bartje
Sushi lover
Sushi lover

Post by Bartje » Mon 22 May 2017, 05:36

haha aye, deze week krijgt zo veel hype van mij ^^ Bakugo vs Uraraka... ik hoop dat ze het gevecht even geweldig maken als in de manga =3

En All Might! haha episode 1 season 2 wanneer ie Izuki vraagt om te gaan lunchen en Ochako gaat "he's acting like a timid schoolgirl!"

All Might is altijd wel 1 van de favorieten, de 1ne moment is die totaal badass, en dan BOOM volledig comedy.

Maar 1 van mijn favoriete Quirks blijft Tokoyami's Dark Shadow~

misschien omdat op een Boku no Hero roleplay ik die quirk heb ^^
Spoiler: weergeven
Image
Maar in plaats van Tokoyami's 'shadow monster' is dit personage's shadow monster een kat =P

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 26 Aug 2017, 19:19

Ik volg deze anime ook! Wilde het eerst niet doen maar ik ben blij dat ik er aan ben begonnen en het nu ook volg!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 29 Aug 2017, 15:37

Ik hoor de laatste tijd heel wat mensen hierover praten, maar heb zelf nog steeds niet gekeken.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply