[Anime] Koi to Uso (Love and Lies)

Anime is de Japanse afkorting van animēshon (animation) en wordt buiten Japan gebruikt om Japanse tekenfilms en animatiefilms aan te duiden. Manga is de Japanse equivalent van het stripverhaal. In dit subforum kan je de diverse anime en manga, maar ook de genres ervan bespreken. Bespreek hier je favorieten.

Moderator: Fran

Post Reply
Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

[Anime] Koi to Uso (Love and Lies)

Post by Shizu » Tue 29 Aug 2017, 14:13

Het is de toekomst en Japan heeft een systeem ontwikkeld ''de Rode draden van de wetenschap'' (gebaseerd op ''the Red threads'' wat zegt dat iedereen verbonden is met hun soulmate). Di systeem heeft door jarenlange berekeningen uitgevogeld welke mannen er bij welke vrouwen passen. Zodra een tiener 16 wordt krijgt deze een ''notice'' met daarin de informatie welke persoon zijn of haar toegewezen partner is.

Echter, Yukari Nejima heeft al een hele lange crush op Misaki Takasaki en geeft zijn liefde toe nog voordat hij zijn notice krijgt. Misaki geeft er ook aan toe en de twee zijn gewoon zo verliefd. Maar hun relatie is van korte duur want Yukari is 16 en kreeg zijn notice met zijn toegewezen partner. Het is niet Misaki maar Ririna Sanada, een superschattig meisje en die is ook wel leuk.. Yukari komt nu in een spinnenweb terecht vol met liefde en leugens, wat zal dit gaan brengen?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: [Anime] Koi to Uso (Love and Lies)

Post by Fran » Tue 29 Aug 2017, 14:44

Als ik het mij goed herinner was dat 1 van de suggesties die op de lijst van Zomer Anime stond op AVO Blog. Ik moet zeggen dat ik manga op het lijstje heb staan van dat het mij interessant lijkt om te lezen, maar ben nooit begonnen. Plus deze zomer heb ik amper de tijd gehad om anime te kijken. Is het wat?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Re: [Anime] Koi to Uso (Love and Lies)

Post by Shizu » Tue 29 Aug 2017, 14:53

Ik vind het zeker wat! Het had naar mijn mening nog wel wat heftiger gekund en nu in de nieuwste aflevering is eindelijk het moment wat je eigenlijk wel aan zag komen maar nu is de vraag hoe iedereen gaat reageren

Image

Post Reply