Het Kingdom Hearts Topic

Dit subforum is geschikt voor onderwerpen die te maken hebben met games uit Japan. Hou je van Japanse games? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Re: Het Kingdom Hearts Topic

Post by Spitch TVB » Sun 19 Sep 2010, 13:43

Bij ons thuis zit er al eentje BBS te spelen. Ikzelf moet nog wachten tot ik mijn eigen PSP in handen heb. Mijn broer begon het spelen met Terra. Ik geloof dat ik hetzelfde ga doen, omdat die het meest linkt aan Xehanort. Ventus linkt dan weer het meest aan Axel/Lea, maar toch denk ik eraan die als laatste te kiezen als dat kan.

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 02 Oct 2010, 16:27

Kingdom Hearts III dan nu echt in ontwikkeling
Het ziet er naar uit dat naarmate de games van Kingdom Hearts Xehanort's Saga op raken wordt het tijd voor de finale. Al vijf jaar lang roepen fans om een Kingdom Hearts III en het lijkt erop dat deze dan eindelijk gaat komen. Ook al is team van Kingdom Hearts druk bezig met Final Fantasy agito XIII en Final Fantasy versus XIII, zit ontwikkelaar Tetsuya Nomura in ieder geval niet stil. Zo wist hij enkele dingen te melden over Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix èn Kingdom Hearts III.
Zo was net al de nieuwe trailer van Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix te zien hier op PS3Life en Tetsuya Nomura heeft hier zijn zegje over gedaan.

Zo wordt er een nieuwe mysterieuze man geïntroduceerd. Echter is het niet helemaal duidelijk wat hij bedoeld. Waarschijnlijk is het echter gewoon de man in de Organization-outfit die wij al wel kennen, maar de Japanners nog niet. Daarnaast zal er nog een man in harnas zijn als extra eindbaas. Echter wist de beste man ook te melden dat de uitbreiding lang niet zo groot is als die van Kingdom Hearts II Final Mix+. Zal deze Final Mix ongeveer zo zijn als Kingdom Hearts Final Mix-, dan zullen we ook nieuwe cutscenes en wapens kunnen verwachten.

Ook wil Tetsuya Nomura iets leuks doen. Over twee jaar bestaat de Kingdom Hearts-serie al tien jaar en dat moet natuurlijk gevierd worden. Hij weet weliswaar nog niet wat hij wil doen (of toch?). De fans hebben hun verlanglijstje in ieder geval al klaar, aangezien de meeste fans roepen om een Kingdom Hearts HD Collectie, zoals God of War, Sly Racoon, Prince of Persia en Beyond Good and Evil ook hebben gedaan.

Tetsuya Nomura wist wel te vertellen dat er op de tiende verjaardag geen release zal zijn van Kingdom Hearts III. De maker heeft al wel nagedacht over dit langverwachte deel. Hij heeft ondertussen al veel dingen aan de kant geschoven om goed na te denken aan het verhaal na Kingdom Hearts tot nu toe. Het zal in ieder geval het wachten waard zijn, aldus Nomura. En dat mag ook wel als je minder tijd aan je familie en privéleven schenkt, vergeleken je favoriete projecten. Dit heeft Tetsuya namelijk ook verteld.

bron: ps3life.nl

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 05 Apr 2012, 17:04

Ik vroeg me eigenlijk af of iemand al gehoord had over Kingdom Hearts 3D?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Anvica
Otaku
Otaku

Post by Anvica » Thu 10 Jan 2013, 09:31

Mijn favo game serie, al moet ik zeggen dat ik de gameboy en ds varianten niet zo heel leuk vond. Ik ben een tijd geleden gestart met BBS maar moet nog genoeg spelen voor ik die uitgespeeld heb. heb zelf nog geen PSP. Ik wacht ook nog steeds op deel 3 voor de PS3.

Wat ik wel had begrepen is dat ze daar inderdaad mee bezig zijn maar Final Fantasy heeft voorrang, daar zijn ze erg druk mee bezig. Tja het is toch Square Enix he :)

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Thu 10 Jan 2013, 12:29

Ik heb al gehoord van Dream Drop Distance, maar voel er eigenlijk niet zoveel voor om net daarvoor een 3DS te moeten kopen. Ik kijk het verhaal wel online wanneer het gepost wordt door spelers.

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Thu 10 Jan 2013, 17:51

Je mag altijd op mijn 3DS komen spelen Spitch, als je een vakantie Limburg ziet zitten :p

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Thu 10 Jan 2013, 18:17

Altijd schat. Wanneer kan ik bij je intrekken?

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Thu 10 Jan 2013, 18:20

Spitch TVB wrote:Altijd schat. Wanneer kan ik bij je intrekken?
Je bent altijd welkom! =D Mijn moeder moet maar akkoord gaan :p

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Wed 16 Jan 2013, 20:24

M'n broer zei dat ie een 3DS had besteld en dat hij DDD wel wilde hebben voor zijn verjaardag. Dus ik die gaan halen. Kom ik daarnet via Final Fantasy's Squall op de KH wiki en via via bij DDD en wat lees ik: blablablabla Lea blablablabla Lea blablablabla Lea blablabl- <- °n° Ik wil spelen! Nu!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 17 Jan 2013, 10:39

Spelen en spoilen. Have fun. XD

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Anvica
Otaku
Otaku

Post by Anvica » Fri 18 Jan 2013, 00:04

Ik heb vandaag Birth By Sleep binnen gekregen :D . Ik heb er zin in!

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Fri 18 Jan 2013, 00:16

Echt doen. Ik heb 'm nog niet zelf gespeeld, maar zoals veel mensen hier al weten: ik doe mijn research wel. En echt, speel dat ding plat, het maakt veel duidelijk.

Image

Anvica
Otaku
Otaku

Post by Anvica » Fri 18 Jan 2013, 23:22

hihi thanks dat ga ik op zeker doen!! Ben er nu al bijna niet meer van weg te slaan.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 19 Jan 2013, 20:52

Ik moet toch maar eens verder met Kingdom Hearts 2.....

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Anvica
Otaku
Otaku

Post by Anvica » Sun 20 Jan 2013, 01:15

Fran wrote:Ik moet toch maar eens verder met Kingdom Hearts 2.....
Hihihi :)

Image

Post Reply