Koda Kumi

Dit subforum is geheel gewijd aan de muziek uit Japan. En muziek heeft diverse genres, dus dit subforum is zeer divers, maar veelal muziek met het genre pop, rock, metal en alternative worden hier besproken. Laat je niet tegenhouden en deel hier (de nieuwtjes van) je favoriete artiesten en/of bands!

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Koda Kumi

Post by Fran » Thu 03 Aug 2017, 21:51

LIT

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Mon 21 Aug 2017, 17:30

Klinkt leuk.

Hier trouwens nog een paar foto's van de laatste tour 'W FACE' (double face) in Nagoya. Was erg gezellig, en heel erg druk.
Voor het kopen van de goods stonden we in een rij te wachten van af buiten die voor een deel om het gebouw heen cirkelde, naar binnen toe door de lobby naar de grote hal, de trap op, naar de ingang van de zaal. (Century Hall) Dat duurde best even. De derde foto is genomen toen iedereen een beetje aan het rondhangen was later op de dag, al wachtende op het moment van aanvang. Een hoop mensen waren ook buiten en de stad in.

Image
Image
Image

Superdag. :)

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 21 Aug 2017, 18:25

Awesome om te zien, die rij doet mij denken aan een rij van een band die ging optreden in EX THEATER in Roppongi. Vooraf was er al een lange rij, maar ik was iets te laat gearriveerd om alvast inkopen te doen. Dus uiteindelijk heb ik dit later gedaan, na de liveshow was er zo'n lange rij die via de trap naar beneden ging en toen eenmaal de laagste verdieping was behaald ging de rij zo weer de trap omhoog. Erg grappig om te zien en om erin te staan! Nu zal dat niet zo lang zijn geweest als bij Koda Kumi, maar moest er even aan denken. Was je alleen of met bekenden naar de liveshow gegaan?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Tue 22 Aug 2017, 03:21

Ik was tot nu toe altijd alleen naar concerten. Maar er woont sinds kort nu een vriend van mij in Japan die wel graag een keer mee zou willen. Die rijen zijn best leuk. Ik heb tot nu toe in 3 van die rijen gestaan, maar die van Koda Kumi was in ieder geval de langste die ik heb meegemaakt. Zelfs die laatste van Perfume in Makuhari Messe was niet zo lang. Maar misschien kwam dat ook omdat mijn hotel praktisch naast dat centrum stond en ik er heel vroeg was.
De rij van Koda Kumi ging uiteindelijk bij de voordeur ook nog langs de muur twee keer heen en weer voordat je uberhaupt binnen kwam. Het moment dat ik 1 cirkel had gemaakt was de rij alweer langer dan dat ik aansloot. Ik probeerde ook nog in het Japans aan iemand te vragen of je een fanclub member moest zijn om bepaalde items te kopen. Toch tijd zat om erover na te denken. Ondertussen kijken of je wat gesprekken voor en achter je kan volgen. Het staan begint op gegeven moment een beetje te vervelen, maar wel goed vermaakt.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 22 Aug 2017, 13:40

Alleen gaan kan leuk zijn, maar om met iemand of een groep te gaan maakt de ervaring misschien wel extra leuk! Dus leuk dat er nu iemand in Japan woont die met je mee wilt gaan. :D

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 07 Oct 2017, 11:58

HUSH

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply