FEMM

Dit subforum is geheel gewijd aan de muziek uit Japan. En muziek heeft diverse genres, dus dit subforum is zeer divers, maar veelal muziek met het genre pop, rock, metal en alternative worden hier besproken. Laat je niet tegenhouden en deel hier (de nieuwtjes van) je favoriete artiesten en/of bands!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

FEMM

Post by Fran » Thu 20 Apr 2017, 10:49

FEMM is een dans- en popduo bestaande uit twee mannequins, RiRi en Lula. Voor hun commerciele debuut waren ze al behoorlijk populair in de Verenigde Staten en Europa. Ze zijn ook erg populair onder fashionistas en influencers over de gehele wereld. Ze zijn geregeld geweest in het nieuws in Japan, na hun Google Android televisiereclame en hebben optredens gehad op onder andere ULTRA JAPAN. In februari 2016 maakten ze hun commerciele debuut met PoW! / L.C.S.+Femm-Isation welke gelabeld werd door MTV Japan als BUZZ CLIP.

Image

Dit is mijn jam

FEMM komt naar de UK en dat kondigen ze graag lekker kort voor de datum aan, omdat dat het idee van exclusiviteit omhoog kunnen gooien.

Dit is hun nieuwste video:

http://femms.jp/femme/top.php

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

DragonNL
Otaku
Otaku

Re: FEMM

Post by DragonNL » Thu 27 Apr 2017, 14:05

Hm? Ik dacht dat ik hier ooit een topic van had aangemaakt? Nouja, zal wel. Ander forum misschien. Leuke artiest, eigenzinnig. :)

'Far East Mention Mannequins'

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 27 Apr 2017, 17:41

Kan. Ik had het idee van niet. Ik check later nog wel. Ik hoop dat ze gauw weer richting Europa komen voor wat shows!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 13 Oct 2017, 12:54

Nieuwe vid

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 18 Oct 2017, 12:37

Voor als je het nog niet doorhad.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply