[Visual Kei] -真天地開闢集団-ジグザグ- (ZigZag)

Dit subforum is geheel gewijd aan de muziek uit Japan. En muziek heeft diverse genres, dus dit subforum is zeer divers, maar veelal muziek met het genre pop, rock, metal en alternative worden hier besproken. Laat je niet tegenhouden en deel hier (de nieuwtjes van) je favoriete artiesten en/of bands!

Moderator: Fran

Post Reply
Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

[Visual Kei] -真天地開闢集団-ジグザグ- (ZigZag)

Post by Shizu » Sat 26 Aug 2017, 18:58

Deze band is begonnen in april 2015 als ik hun twitter mag geloven.
Erg underground en dat willen ze zo blijven, veel live limited releases en je kan alleen een kaartje krijgen voor hun aankomende oneman tour als je het mini-album koopt.

Zigzag bestaat uit:
Zanger Mikoto, de Shaman of Destroy
Gitarist Aoshi, de samurai
Bassist Jin, de ninja

Twitter: https://twitter.com/shintenchi0601
OHP: http://zigzag.asia/

Zigzag is erg geliefd in de Kansai regio en ik ben bij een oneman van hun geweest (opgepropt in een kleine zaal na Kansai Rock Summit Festival) (begon dus pas om 21 uur, erg apart)
Hun muziek klinkt soms traditioneel met een rockmix en soms is het gewoon lekker rockend! De lives zijn zelfs nog interressanter. Mikoto is het gehele concert geblindoekt en tijdens 1 liedje gaat Jin het publiek in en laat de zonde van de bangya verdwijnen door een ritueel (tijdens een liedje met een opblaashammer op fans hun hoofd slaan) (hij moest bij mij het meisje achter mij hebben en ik had z'n kruis in ma face xD) Ook erg aparte furi en zoals ik vernomen heb hebben ze veel liedjes over de slechte reputatie van bangya en wat voor wereld VK soms kan zijn. Ze hebben mij in ieder geval te pakken want de dag na de live heb ik hun CDs bij puresound in Osaka gekocht (daarna gecheckt of er wat van hun te vinden was in Tokyo, helemaal niks. Ze zijn echt Kansai)

Er zijn geen PV of live videos dus jullie moeten het doen met liedjes!
Spoiler: weergeven

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Re: [Visual Kei] -真天地開闢集団-ジグザグ- (ZigZag)

Post by Shizu » Mon 04 Sep 2017, 16:39

Als je je lachspieren wilt trainen kijk dit:

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 04 Nov 2017, 06:07

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 04 Nov 2017, 10:42

Very nice allemaal.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply