[Visual Kei/Metal] DIMLIM

Dit subforum is geheel gewijd aan de muziek uit Japan. En muziek heeft diverse genres, dus dit subforum is zeer divers, maar veelal muziek met het genre pop, rock, metal en alternative worden hier besproken. Laat je niet tegenhouden en deel hier (de nieuwtjes van) je favoriete artiesten en/of bands!

Moderator: Fran

Post Reply
Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

[Visual Kei/Metal] DIMLIM

Post by Shizu » Thu 21 Sep 2017, 19:57

Image

Eerste live van de band was op 3 juni waar ze ook een demo uitbrachten.
Inmiddels hebben ze van die demo een mini-album gereleased en zijn ze goed op weg.

DIMLIM bestaat uit:
Vo. Sei
Gu. Ryuya
Gu. Retsu
Ba. Tsuabasa
Dr. Issei

OHP: http://dimlim-official.com

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: [Visual Kei/Metal] DIMLIM

Post by Fran » Fri 22 Sep 2017, 10:00

DIMLIM weet van dit onderwerp af, de twitterfeed had het gedeeld en zag gelijk likes. Je kan eigenlijk niet echt om deze band heen. Dus doe ik dat maar niet. Het klinkt goed. Dit is toch ook die band (ben even onderweg) die een sample van Robert Miles' Children had gebruikt? Volgens mij was niet iedereen daar blij mee?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sun 31 Dec 2017, 19:44

Dus ondertussen is Dimlim nog maar met 3 members, voor wie het nog niet heeft meegekregen. Issei is een meme geworden aangezien hij zich een beetje als dramaqueen gedroeg. Die is samen met de bassisit uit de band gestapt, of dat daardoor komt weten we niet maar Dimlim rockt gewoon lekker door!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 31 Dec 2017, 22:07

Ah, Issei. Ik vind het goed dat ze door zijn gegaan. Het is natuurlijk altijd afwachten, want zover ik had begrepen had Issei veel input in de band. Maar in ieder geval is Issei gewoon weer verder bezig, ondanks dat hij/zijn gedrag een meme is. Kan ook meewerken, hahaha.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply