BLESS THIS MESS

Dit subforum is geheel gewijd aan de muziek uit Japan. En muziek heeft diverse genres, dus dit subforum is zeer divers, maar veelal muziek met het genre pop, rock, metal en alternative worden hier besproken. Laat je niet tegenhouden en deel hier (de nieuwtjes van) je favoriete artiesten en/of bands!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

BLESS THIS MESS

Post by Fran » Sat 30 Sep 2017, 17:25

Dit is, naar mijn mening, een band die in de gaten gehouden moet worden.

Actief sinds 2015 en valt inmiddels onder Starwave Records. De bandleden zijn: zanger YNG en gitarist Tateishi Jin (die kennen we van NIA), met support van bassist Rega en drummer charlie. De band is, als ik de gegevens van Monochrome Heaven mag geloven, herstart eerder deze maand, en daarmee behoren ze dus bij SR. In december mogen we het eerste album XIALL RAIN verwachten.

De video die erbij hoort haalde mij meteen naar binnen.

Iemand bekend met deze band?

https://twitter.com/BLEMESSofficial
http://www.bless-this-mess.net/

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: BLESS THIS MESS

Post by Fran » Fri 24 Nov 2017, 20:31

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: BLESS THIS MESS

Post by Fran » Fri 05 Jan 2018, 13:57

Ik zit echt met het punt dat ik het album moet hebben, want ook deze band klinkt zeer interessant. (gaan ze nu stoppen? *wijst naar Schwartz:Mist*)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply