Moon lovers

In dit subforum kan je praten over de Japanse dramaseries tot aan de Japanse films, maar ook over de acteerprestaties van diverse acteurs en actrices. Is er een serie of film die je graag zou willen zien? Of ben je op zoek naar inspiratie? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
leanne2me
Otaku
Otaku

Moon lovers

Post by leanne2me » Wed 12 May 2010, 23:23

Image

Moon lovers
Tsuki no Koibito (月の恋人)

Genre: Romantiek
Afleveringen: Nog niet bekend
Kijkcijfers: Nog niet van toepassing
Uitzendings periode: 2010-Mei-10 tot 2010-???-??

Synopsis ||
Rensuke Hazuki is een jonge president van de zeer succesvolle meubelbedrijf regolith. Voor het uitbreidingen van he tbedrijf heeft hij plannen om een winkel te openen in Shanghai. Fabrieksarbeiders in Shanghai protesteren nadat ze dit hebben gehoord. Samen met Maemi(Interior designer), reizen ze vervolgens naar Shanghai om het probleem op te lossen. Daar ontmoeten ze een vertegenwoordiger van de lokale fabrieksarbeiders, Shumei. Deze ontmoeting veranderd het leven van hun alle 3..

Cast ||
Kimura Takuya as Hazuki Rensuke
Shinohara Ryoko as Ninomiya Maemi
Lin Chi Ling as Liu Xiu Mei
Matsuda Shota as Sai Kazami/Cai Feng Jian
Kitagawa Keiko as Onuki Yuzuki

[Bewerk dit later nog]
Credits || Asianmediawiki

~Teaser

Nog niet gekeken, maar ga hem zeker kijken ^^
Heb veel goede reviews van gelezen,, enne kitagawa keiko & matsuda shota spelen beiden erin~
Ben benieuwd!

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Re: Moon lovers

Post by LissyLamoire » Thu 13 May 2010, 00:45

Kimura Takuya ♥ sinds MR BRAIN ben ik zijn fan hij is leuk en een hele goede acteur zijn rol in a million stars falling from the sky was briljant ♥ ^^ en Shota is ook een van mijn favo acteurs dus deze is een must see voor mij XD Maar ik wacht dus nog op de subs =x Ik zag dat hij wel al online stond. Het leven van een perfectionist is zwaar xD Ik wil alles gewoon gedownload hebben en ik zag ook al dat TimelesSub het gaat subben dus ... dat word LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG wachten (_ _" )

♥ Feels like Ryeosomnia ~ • WOW. Fantastic Baby

Kaida
Bangya
Bangya

Post by Kaida » Thu 13 May 2010, 12:48

Hmm...Niet echt iets voor mij. Het genre niet echt, maar het plot klinkt voor mij ook niet echt interessant. Nou ja, veel plezier met kijken beide in ieder geval ^^

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

leanne2me
Otaku
Otaku

Post by leanne2me » Thu 13 May 2010, 19:53

De plot klinkt inderdaad niet zo interesant xD maar ik ga em toch proberen ^^

Wil eigenlijk een keertje proberen om alle episodes te wachten voordat ik eraan begin~
Denk niet dat het gaat gebeuren,, hehe

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Post by LissyLamoire » Sat 15 May 2010, 17:43

Het zijn wel echt bekende acteurs en actrices o.O Doet me een beetje aan MR. Brain denken... grote namen enorme teleurstelling ... (ik vond Mr. Brain leuk tho maar er was veel kritiek op enzo) o.O

Ik hoop niet dat ze weer de mist in gaan.

♥ Feels like Ryeosomnia ~ • WOW. Fantastic Baby

Post Reply