[J-Acting] Wie is jouw favoriete Acteur/Actrice?

In dit subforum kan je praten over de Japanse dramaseries tot aan de Japanse films, maar ook over de acteerprestaties van diverse acteurs en actrices. Is er een serie of film die je graag zou willen zien? Of ben je op zoek naar inspiratie? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

LissyLamoire
Otaku
Otaku

[J-Acting] Wie is jouw favoriete Acteur/Actrice?

Post by LissyLamoire » Thu 27 May 2010, 14:31

Omdat dit forum onderdeel wel wat leven kan gebruiken xD Dacht ik aan een vraagje waarin iedereen mee kan praten =)

Wie is jou favoriete acteur/ actrice? En in welke Drama/Film vond je hem of haar helemaal geweldig!

Je mag al je favoriete personen laten horen hier, aangezien 1 persoon noemen waarschijnlijk erg moeilijk gaat zijn XD

♥ Feels like Ryeosomnia ~ • WOW. Fantastic Baby

Kaida
Bangya
Bangya

Re: Wie is jou favoriete Acteur/Actrice?

Post by Kaida » Thu 27 May 2010, 15:07

Yukie Nakama en Ken'ichi Matsuyama. De eerste vanwege Ring 0, waar ze zo indrukwekkend, ongelofelijk mooi, betoverend en soms zelfs eng was. De tweede vanwege Zeni geba. Daarvoor vond ik hem een leuke en knappe acteur, maar toen liet hij zien hij meeslepend en heftig hij kon spelen.

Oh, en ik weet niet of ze telt, omdat ze vooral Engels acteert, maar Naoko Mori is ook heel erg leuk!

("Ik ben heel erg Japans aan het zijn", lol xD)

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Post by LissyLamoire » Thu 27 May 2010, 15:37

Mijn favoriete Japanse acteurs zijn:
Oguri Shun ... hij is gewoon briljant xD Van arme nerd (Binbo Danshi) tot oversexte keizer (Caligula) hij speelt alles met overtuiging! Waarin ik Shun nou echt het beste vond? Eigenlijk in alle series die ik met hem gezien heb! Ik moet Tokyo Dogs nog steeds kijken tho (_ _" ) Ik kan Hiro niet uitstaan... dus ik weet niet of ik die dorama ooit ga kijken. Ik vind wel dat ik moet... het is Shun! XD

Narimiya Hiroki ... Van geflipte terrorist (Bloody Monday), tot vrouw (As you like it) XD Ook hij kan echt alles spelen. Zelfs al is zijn character vrouwelijk. Jep XD Ik vond hem wel echt het leukste in Bloody Monday *0* En ook in Innocent Love vond ik hem erg schattig =)

Ken'ichi Matsuyama ... Ik vond hem als L al briljant maar na Zeni Geba is hij zeker gestegen in mijn favoriete acteur lijst! Hij zet zijn character zo onwijs sterk neer =)

Actrice ... eigenlijk heb ik het nooit zo op Japanse vrouwen in een Dorama maar dat komt meer omdat hun characters vaak zo "zwak" en "schattig" worden neergezet o.O En zijn ze dat niet dan zijn het de bitches van de serie XD Maar ik heb er toch wel een paar die ik oke vind =)
Shinohara Ryoko en Ueno Juri ^^ En natuurlijk Kichise Michiko niet alleen omdat het een hele mooie vrouw is =x maar ook omdat ze geweldig goed kan acteren ... en ik hield van haar rol in Bloody Monday!!

leanne2me
Otaku
Otaku

Post by leanne2me » Sat 29 May 2010, 19:24

Dit is eigenlijk ook niet echt gemakkelijk... ehm... ff goed nadenken welke ik allemaal heb gezien xD

Acteur||
~ Yamashita Tomohisa - ik moet toegeven dat hij niet de beste is in acteren, maarre still my no.1 !! ^^
~ Narimiya Hiroki - had al veel drama's gezien waarin hij speelde, maar in Bloody Monday viel hij erg op! (voor mij dan)
~ Sato Takeru - het begon in Mei-chan no Shitsuji ^^
~ Matsuda Shota - hij was best cool in Love shuffle en Liar game~

Actrice||
~ Erika Toda - In verschillende drama's vind ik haar wel ok,, (Code blue, Ryusei no Kizuna enz.)
~ Horikita Maki - ik weet niet wrm, maar als er een nieuwe drama van haar uit is, kijk ik er wel meestal ff naar ^^
~ Inoue mao - Komt denk ik door HYD xD Maar ik vond haar in bijv. First kiss ook wel goed acteren~

Celii
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Re: Wie is jouw favoriete Acteur/Actrice?

Post by Celii » Wed 22 Dec 2010, 11:57

Sho Sakurai -> #1 - Altijd weer leuke rollen! Zijn gezicht is gewoon gemaakt voor zijn tekst en spel!
Jun Matsumoto - Zijn acteertalenten zijn gewoon geweldig!
Toma Ikuta - Komt het door Hana Kimi en Akihabara@Deep?

                     Image

                                               》「benishigure。♡」

leanne2me
Otaku
Otaku

Post by leanne2me » Thu 23 Dec 2010, 18:53

We hebben allemaal zulke verschillende favo's ^^

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Post by LissyLamoire » Fri 24 Dec 2010, 19:34

Echt he! Maar er zijn er ook zoveel XD ik vind Maki bijv. echt niks =x thehe ... Geen idee waarom eigk, want ze kan wel goed acteren xD maar iets staat me gewoon niet aan. Haha

Celii
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Celii » Fri 21 Jan 2011, 08:24

LissyLamoire wrote:Echt he! Maar er zijn er ook zoveel XD ik vind Maki bijv. echt niks =x thehe ... Geen idee waarom eigk, want ze kan wel goed acteren xD maar iets staat me gewoon niet aan. Haha
Je hebt gelijk, ik heb ook niks met Maki! Maar ik denk omdat ze steeds word gecast met Johnny's Entertainment zangers...

                     Image

                                               》「benishigure。♡」

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Post by LissyLamoire » Sun 23 Jan 2011, 15:49

KOGE-INU wrote:
LissyLamoire wrote:Echt he! Maar er zijn er ook zoveel XD ik vind Maki bijv. echt niks =x thehe ... Geen idee waarom eigk, want ze kan wel goed acteren xD maar iets staat me gewoon niet aan. Haha
Je hebt gelijk, ik heb ook niks met Maki! Maar ik denk omdat ze steeds word gecast met Johnny's Entertainment zangers...
En ze is altijd zo braaf >.< en "perfect" enzo XD

Celii
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Celii » Mon 25 Jul 2011, 12:52

Ah, Junichi Okada hoort ook bij mijn lijst!!
Ik keek laatst SP en Kisarazu Cat's Eye... En Junichi is zo goed!!
Johnny's heersen!(?)

                     Image

                                               》「benishigure。♡」

KawaiiPikachu
Otaku
Otaku

Post by KawaiiPikachu » Wed 10 Apr 2013, 23:50

Wat een dood topic is dit :P *blaast er leven in :D *

Mijn top 3:
1. Kamenashi Kazuya
2. Tamashita Tomohisa
3. Narimiya Hiroki

Verder die ik ook wel graag in mijn Dorama tegenkom:
Hiraota Yuuta, Tsumabuki Satoshi, Oguri Shun, Toda Erika, Naka Riisa, Horikita Maki.

~KawaiiPikachu~
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 11 Apr 2013, 16:23

*blaast nog wat meer leven in*

En waarom is dat je top 3, KawaiiPikachu? :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

KawaiiPikachu
Otaku
Otaku

Post by KawaiiPikachu » Thu 11 Apr 2013, 18:09

Uhm... ja dat is een hele goeie vraag!

Ten eerste zijn zij -in mijn ogen- gewoon de Japanse versies van Brad Pitt, Titanic DieCabrio, Jack Sparrow en zo,, die de ''normale'' meisjes allemaal zo leuk vinden.
Daarnaast zijn het gewoon uber-awesome-gewéldige acteurs! Ik word altijd vrolijk als ik hun zie! (Ik heb dan ook zeker niet voor niks van Kame-kun en YamaPi een fotokaartje op mijn whiteboard hangen <3 :D )

EDIT:
Daarnaast wil ik Kame-kun heeeeeel egr bedanken dat ik hem leerde kennen, want daardoor ging ik ‘Nobuta wo Produce’ kijken en leerde ik YamaPi ook kennen :D :D :D

~KawaiiPikachu~
Image

as33kawaii
Otaku
Otaku

Post by as33kawaii » Thu 11 Apr 2013, 20:41

zeg potverr..uhm...Jynx maze dan in me zelf benoemde titelfilm: "how to sell lemonade like a boss" *ughum* (a)

Image
recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 11 Apr 2013, 23:05

as33kawaii wrote:zeg potverr..uhm...Jynx maze dan in me zelf benoemde titelfilm: "how to sell lemonade like a boss" *ughum* (a)
Ben je toevallig niet verdwaald?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply