Juui Dolittle

In dit subforum kan je praten over de Japanse dramaseries tot aan de Japanse films, maar ook over de acteerprestaties van diverse acteurs en actrices. Is er een serie of film die je graag zou willen zien? Of ben je op zoek naar inspiratie? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
LissyLamoire
Otaku
Otaku

Juui Dolittle

Post by LissyLamoire » Sun 10 Oct 2010, 20:47

Image
Oke de titel klinkt lame xD en volgens mij is de drama ook niet zo HEEL boeiend maar het is wel Oguri Shun, Hiroki en Mao Inoue~! XD

Het gaat over Kenichi die niet alleen de dieren helpt maar ook hun baasjes met het begrijpen van de dierentaal .. maar dan heb je Masaru die een compleet tegenovergestelde persoonlijkheid heeft en probeert Kenichi in de weg te zitten. De drama focust zich op een driehoeksverhouding tussen Kenichi, Asuka en Masaru en laat mensen meer begrijpen van dieren ...

Cast
* Oguri Shun as Tottori Kenichi (Dolittle)
* Inoue Mao as Tajima Asuka
* Narimiya Hiroki as Hanabishi Masaru
* Fujisawa Ema as Fudo Rumi
* Kasahara Hideyuki as Domon Yuzo
* Suda Masaki as Domon Junpei
* Ishizaka Koji as Professor Tomizawa
* Kunimura Jun as Director Domon

Geen idee het klinkt totaal niet boeiend maar ik ga het kijken XD

♥ Feels like Ryeosomnia ~ • WOW. Fantastic Baby

Kaida
Bangya
Bangya

Re: Juui Dolittle

Post by Kaida » Mon 11 Oct 2010, 16:50

Verveel je je, Lissy? xD
Trouwens, iemand houdt niet zo van hotlinken ;) (vind het wel een leuke tekst overigens)
Njah, heb je enig idee wat de ontvangst in Japan was? Misschien denken ze er daar anders over :)

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Re: Juui Dolittle

Post by LissyLamoire » Mon 11 Oct 2010, 19:29

Ik zie het idd XD Lol om de tekst ... mja nou vervelen =x ik kijk voor het eerst weer naar Japans nieuws ... lang geleden ^^ ben een hele tijd niet meer met Japan bezig geweest xD *gaat de pic even veranderen*

Ik weet niet hoe het in Japan is ontvangen vast goed =x het is Shun en Hiroki XD ze kijken daar vaak toch naar de acteurs =x

♥ Feels like Ryeosomnia ~ • WOW. Fantastic Baby

Post Reply