J-Acting Kort Nieuws

In dit subforum kan je praten over de Japanse dramaseries tot aan de Japanse films, maar ook over de acteerprestaties van diverse acteurs en actrices. Is er een serie of film die je graag zou willen zien? Of ben je op zoek naar inspiratie? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

J-Acting Kort Nieuws

Post by Fran » Wed 12 Jan 2011, 14:40

In navolging van het J-Music Kort Nieuws en Anime/Manga Kort nieuws nu ook een J-Acting Kort Nieuws onderwerp!

Drop hier je korte nieuwsberichtjes van de J-Acting subforum die geen eigen topic hebben, maar waarvan het nieuws te klein is om een nieuw topic te openen. Bij veel reacties op het bericht worden de reacties geplaatst in een nieuw onderwerp, dus reageren is zeker welkom!

!Let erop dat je bij reageren eventueel gebruik maakt van quoten, zodat we weten waar je op reageert!
! 1 onderwerp per bericht. Mocht je dubbelposten, omdat je meer nieuws hebt, dan kijken we even door de vingers of vraag iemand anders om je mee te helpen om te posten.

Dit onderwerp is een uitprobeersel om te kijken of dit onderwerp werkt.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Aiko
Otaku
Otaku

Re: J-Dorama Kort Nieuws

Post by Aiko » Wed 12 Jan 2011, 14:50

Tsure ga Utsu ni Narimashite wordt film

Actrice Aoi Miyazaki (NANA, Solanin, Origin ~Spirits of the Past~) en acteur Masato Sakai (Honey and Clover, Yukikaze, Aoi Bungaku Series) gaat spelen in de live-action film van Tenten Hosokawa's Tsure ga Utsu ni Narimashite deze herfst. De director van de film is Kiyoshi Sasabe (Town of Evening Calm, Country of Cherry Blossoms, Chirusoku no natsu).

bron: Anime News Network

Image

DragonNL
Otaku
Otaku

Re: J-Film Kort Nieuws

Post by DragonNL » Fri 26 Jul 2013, 21:31

Ik maak hier expres geen nieuw topic voor aan omdat ik het niet heb gezien, maar wel een leuk weetje. Er komt een nieuwe horrorfilm aan van dezelfde persoon die aan Ringu (The Ring) heeft gewerkt. Nou heb ik Ringu nooit gezien, maar Ju-on wel en dat is van dezelfde studio, dus ben erg benieuwd of deze film hetzelfde kaliber weet te behalen...

Kuroyuri Danchi
The story is set in the Kuroyuri complex apartment where a rumor of ghosts is heard. Asuka Ninomiya, (Atsuko Maeda) moves into the apartment with her family, without knowing the rumor. A few days later, she finds an old man, who lives next door, dead. Its just a beginning of horrifying incidents . . .

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Re: J-Film Kort Nieuws

Post by Dj_Robintje » Sat 27 Jul 2013, 00:51

Zelfde maker als Ringu, die wil ik hoogst waarschijnlijk wel een kans geven ;)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: J-Acting Kort Nieuws

Post by Fran » Sun 13 Jul 2014, 17:40

Regisseur Guillermo del Toro (bekend van Pacific Rim, Pan's Labyrinth, Hellboy) hield een AMA (Ask Me Anything) topic op Reddit en een Reddit-lid vroeg: Is er een manga of animeserie die je kent waarbij je geinteresseerd bent om een film van te maken? Del Toro beantwoordde de vraag met het volgende: "Ik zou graag een live-action van GANTZ willen maken." Del Toro is een grote anime en manga fan!

Er zijn al live-action films gemaakt van GANZT, in 2011. En Del Toro is van plan een HBO televisie serie te maken van Monster.

http://www.animenewsnetwork.com/news/20 ... ntz/.76604

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator

Re: J-Acting Kort Nieuws

Post by Cypher » Mon 15 Dec 2014, 11:45

We kunnen binnenkort nog een live action film gaan verwachte, al is binnenkort misschien nog een groot woord.
Katsuhiro Otomo heeft aangekondigd dat hij plannen heeft om een nieuwe live action film te maken. Hij is verantwoordelijk voor het bedenken van een aantal bekendere titels waaronder Akira.
Het is nog onbekend waar een live action van uitkomt maar het gaat hoe dan ook groot nieuws worden.

Hij is tevens bevorderd van chevalier tot officier in de Franse Orde van Kunst en Letteren, het was tijdens deze ceremonie dat hij de aankondiging maakte.

Bron: http://www.animenewsnetwork.com/news/20 ... lans/.8215

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Post Reply