Bleach Live Action?

In dit subforum kan je praten over de Japanse dramaseries tot aan de Japanse films, maar ook over de acteerprestaties van diverse acteurs en actrices. Is er een serie of film die je graag zou willen zien? Of ben je op zoek naar inspiratie? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Bleach Live Action?

Post by Fran » Thu 05 Apr 2012, 17:01

Volgens The Hollywood Reporter is Warner Bros. bezig met het opzetten van een live action film van.... BLEACH.

Wie juicht er al? xD

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Re: Bleach Live Action?

Post by Dj_Robintje » Fri 06 Apr 2012, 19:09

Ik niet, maar ik heb Bleach dan ook nog niet gezien... =D

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Fri 06 Apr 2012, 19:34

OMG, dat moet ik zien XD. Nouja hoe fake(nep) het gaat lijken O.O"

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 06 Apr 2012, 19:34

Ik ook nog niet. Maar ik kan me een DragonBall live actie film herinneren.... daar kan ik nogal triest van worden!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Fri 06 Apr 2012, 22:07

Snap ik, Snap ik! Maar bleach is een rare anime en ik snap niet dat ze daar een live action van willen gaan maken O.O"

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Fri 06 Apr 2012, 22:13

Ik vind het wel interessant dat ze erover nadenken, alleen vraag ik me af hoe ze het aan willen passen dan. Dragon Ball was zo veramerikaniseerd dat het een Nickelodeon ding had kunnen zijn. Straks is het ook zoiets, met Amerikaanse kids en zo in jeans die via een roepje hun krachten oproepen en dan ergens van verre op de Power Rangers gaan lijken, met een zwaard. En dan huppelt de Phantom of the Opera er ook nog eens tussen om alles af te maken X3. (<- Jup, mijn beeld van Amerikaanse live-actions...)

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 06 Apr 2012, 23:33

Spitch TVB wrote:Ik vind het wel interessant dat ze erover nadenken, alleen vraag ik me af hoe ze het aan willen passen dan. Dragon Ball was zo veramerikaniseerd dat het een Nickelodeon ding had kunnen zijn.
Eens. Het verhaal dat ons bekend was, was erin verwerkt en de karakters leken in de verte op de karakters hoe wij ze kennen. Dat zal dan hier ook het geval zijn?

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sat 07 Apr 2012, 12:07

Ichigo wordt dan een rosse Amerikaanse Ier en Rukia door Michelle Kim of zo. X3 Qua verhaal hebben ze nog de chance dat ze al met tieners zitten in de hoofdrol, een gegeven dat heel populair blijkt in Hollywood. Daarbij moeten er ook wat vechtscenes zitten, of ze nu mooi uitgewerkt zijn of niet, PLUS de boel in halfbakken 3D natuurlijk, zodat we met verbeelding de zwaarden uit het scherm kunnen zien komen. Dan ook nog enkele shirtloze scenes en wat romantiek erin verwerkt... Vleugje plot ergens tussen geweven...

Misschien wordt het wel zoiets XD

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

belsammael
Otaku
Otaku

Post by belsammael » Sun 08 Apr 2012, 14:03

Het wordt gedaan door de knakker achter Clash of the Titans, toch? Dat geeft denk ik al een aardig beeld van wat je kan verwachten... :')
...hoeven we in ieder geval geen ingewikkelde romantiek of love triangles te verwachten denk ik zo... ;D

On that note, als we 't toch over castings hebben: Sean Connory als Genryūsai Shigekuni Yamamoto ? ;)

- Voorzitter Stichting 'Abunai!'

Darcy Maris
Otaku
Otaku

Post by Darcy Maris » Tue 10 Apr 2012, 22:27

Toevallig had ik het vandaag met een klasgenoot over Bleach. Ik moet het nog altijd al een keer kijken maar zeg bij voorbaat al nee tegen een hollywood productie. Japanse live-actions vind ik tot noch toe erg leuk maar de Amerikaanse vallen me telkens weer tegen.

Image

Endroine
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Endroine » Tue 16 Oct 2012, 00:09

Dit zou echt vet zijn, nog nieuws erover?

Denk alleen dat ze huge gaan falen, en dat heel het verhaal niet in een film past o-o zelfs niet beknopt xD
als ze een hoog budget zouden hebben dan zou alle coole dingen mss wel extra cool zijn mja
hoe groot is die kans
voor iets redelijk onbekends o-o

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 16 Oct 2012, 00:35

Aah ja.. kijk maar naar Dragonball Z dat verfilmd is. XD

Maar ik heb verder weinig erover gehoord.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

TSTJoyce
Otaku
Otaku

Post by TSTJoyce » Tue 16 Oct 2012, 01:52

Ik heb nog nachtmerries van de horror die de live action van Dragonball Z heeft gebracht....
Maar goed hopelijk hebben ze ervan geleerd en wordt deze wel super vet :D

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 16 Oct 2012, 13:12

Nachtmerries nog wel? Nee, nee... ik snap dat Amerikanen het succes van de Japanners willen nadoen. Netals met die andere leuke films (Denk maar aan The Grudge).

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Anvica
Otaku
Otaku

Post by Anvica » Sat 05 Jan 2013, 21:36

belsammael wrote:On that note, als we 't toch over castings hebben: Sean Connory als Genryūsai Shigekuni Yamamoto ? ;)
Dat lijkt me een goeie!

maar juchen nee, niet bepaald. Lijkt mij niet echt leuk, er is wel een musical wist ik maar heb ik nooit gekeken. Misschien inderdaad als japanse productie?.

Image

Post Reply