Bleach Live Action?

In dit subforum kan je praten over de Japanse dramaseries tot aan de Japanse films, maar ook over de acteerprestaties van diverse acteurs en actrices. Is er een serie of film die je graag zou willen zien? Of ben je op zoek naar inspiratie? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

TSTJoyce
Otaku
Otaku

Re: Bleach Live Action?

Post by TSTJoyce » Sat 05 Jan 2013, 22:52

Fran wrote:Nachtmerries nog wel? Nee, nee... ik snap dat Amerikanen het succes van de Japanners willen nadoen. Netals met die andere leuke films (Denk maar aan The Grudge).
haha bijna wel ja :p
Ik ben echt die hard dragonball (z) fan en vond het vre-se-lijk wat ze van de live action movie gemaakt hebben....
Hoop echt dat de bleach live action beter wordt!

belsammael
Otaku
Otaku

Post by belsammael » Sun 06 Jan 2013, 11:29

Tja... Mortal Kombat was ook onverwachts goed, maar dat is toch een uitzondering.. :')

Verder met de casting:
Bruce Willis als Ichigo's vader? ;D

- Voorzitter Stichting 'Abunai!'

Anvica
Otaku
Otaku

Post by Anvica » Sun 06 Jan 2013, 13:36

belsammael wrote:Tja... Mortal Kombat was ook onverwachts goed, maar dat is toch een uitzondering.. :')

Verder met de casting:
Bruce Willis als Ichigo's vader? ;D
True, true..

Kijkend naar het uiterlijk van Isshin Kurosaki wel passen ja.. Moet ie wel even wat haar implanteren of pruikje op..
DeSushiTimes wrote:haha bijna wel ja :p
Ik ben echt die hard dragonball (z) fan en vond het vre-se-lijk wat ze van de live action movie gemaakt hebben....
Hoop echt dat de bleach live action beter wordt!
Ik denk dat er niemand is die de live action van DBZ echt goed vond haha, ik weet nog dat ik er gewoon geen woorden voor had.. Nou ja, misschien mensen die het origineel niet echt goed kennen.

Maar is er dan al echt uitsluitsel over het maken van een Bleach film nu dan? Want ben dan stiekem wel heel benieuwd wat ze ervan zouden bakken.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 09 Jan 2013, 15:40

Interessante casting tot nu toe.
Ja, DBZ live action was echt een domper voor mij. Ik keek ernaar en had zoiets van: wat ben ik eigenlijk aan het kijken? :( Achteraf: waarom heb ik er naar gekeken?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Anvica
Otaku
Otaku

Post by Anvica » Thu 27 Nov 2014, 22:26

Ik moet even melden dat ik een paar maanden geleden 1 van de Bleach musicals heb gekeken op YouTube. Dat was wel even lachen. Geen ondertiteling en af en toe wat vooruit gescrolled maar was wel erg apart. Alsof er 'professionele' cosplayers op het podium liedjes stonden te zingen die het verhaal vertelden. Wel heel andere verhaallijnen maar toch leuk op een eigen manier.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 28 Nov 2014, 20:13

Je maakt mij nu wel nieuwsgierig!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Fri 28 Nov 2014, 23:13

Bleach als musical. Kan het me niet echt zo voorstellen, denk dat ik het eerst eens gezien moet hebben.

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Anvica
Otaku
Otaku

Post by Anvica » Sat 29 Nov 2014, 01:46

Fran wrote:Je maakt mij nu wel nieuwsgierig!
Dat werd ik op een gegeven moment dus ook dus voor de lol zocht ik het op ;)
Cypher wrote:Bleach als musical. Kan het me niet echt zo voorstellen, denk dat ik het eerst eens gezien moet hebben.

YouTube! En via google vind je een hoop info :) Er is niet 1 maar minimaal 6 zijn er! Ik was ook erg verbaasd haha.

Image

Post Reply