Ichi Rittoru no Namida

In dit subforum kan je praten over de Japanse dramaseries tot aan de Japanse films, maar ook over de acteerprestaties van diverse acteurs en actrices. Is er een serie of film die je graag zou willen zien? Of ben je op zoek naar inspiratie? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
Seiji
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Ichi Rittoru no Namida

Post by Seiji » Sat 01 Jun 2013, 00:54

Korte inleiding:
Spoiler: weergeven
15-year-old Ikeuchi Aya was an ordinary girl, the daughter of a family who works at a tofu shop, and a soon-to-be high schooler. However, odd things have been happening to Aya lately. She has been falling down often and walks strange. Her mother, Shioka, takes Aya to see the doctor, and he informs Shioka that Aya has spinocerebellar degeneration - a terrible disease where the cerebellum of the brain gradually deteriorates to the point where the victim cannot walk, speak, write, or eat. A cruel disease, as it does not affect the mind in the least. How will Aya react when told about her disease? And how will Aya live from now on?
Image

Vandaag ben ik hiermee begonnen, en ben helemaal meegenomen in het verhaal.
Straight de eerste 3 episodes achter elkaar gekeken.. wat een ontroerend verhaal tot nu toe zeg!

Iemand die dit al gezien heeft? Ik vind 'm persoonlijk tot nu toe erg goed!

Image
Anime-Planet.com - anime | manga reviews

Cypher
Moderator
Moderator

Re: Ichi Rittoru no Namida

Post by Cypher » Sat 01 Jun 2013, 15:33

Heb hem niet gezien. Klinkt als een echte drama serie zonder teveel gedoe eromheen als ik het dit zo lees.
De opzet van het verhaal zoals de samenvatting het schets komt me wel bekend voor maar geloof niet dat ik ooit een serie heb gezien die hier echt om draait.

Zit nog wat in de twijfel op dit moment gezien ik normaal niet echt van de pure drama series ben. Denk dat ik in elk geval eens ga kijken of ik één aflevering kan vinden en of het wat voor mij is.

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Post Reply