Akuryo Byoto

In dit subforum kan je praten over de Japanse dramaseries tot aan de Japanse films, maar ook over de acteerprestaties van diverse acteurs en actrices. Is er een serie of film die je graag zou willen zien? Of ben je op zoek naar inspiratie? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
Cypher
Moderator
Moderator

Akuryo Byoto

Post by Cypher » Sat 14 Dec 2013, 12:07

Image

Deze serie speelt zich af in het Kumagawa ziekenhuis, om dit ziekenhuis zijn veel verhalen ontstaan, voornamelijk het oude deel wat nu uit gebruik is genomen heeft de nodige spookverhalen doen ontstaan. Ogami Runa is een nieuwe medewerkster in dit ziekenhuis, ze zag van jongs af aan al geesten, iets wat niemand uiteraard wou geloven behalve dan Sakai Manami, een klasgenoot in die tijd. Manami en Runa werden dan ook goeie vrienden wat ze nu nog steeds zijn.

Op een dag moet Runa in het oude deel van het ziekenhuis zijn om nieuwe spullen te halen. Wanneer ze hier is hoort ze een mysterieuze stem haar naam zeggen, nieuwsgierig als ze is volgt ze het geluid naar een verlaten hal het is hier waar ze erachter komt dat er misschien toch meer gaande is in dit ziekenhuis.

Start uitzending: 18-07-2013
Aantal afleveringen: 10

Trailer

Bonus punten aan de persoon die het muziek kan herkennen

Screenshots:
Image Image Image

Zelf ben ik intussen bij aflevering 3 ik moet zeggen dat het verhaal zelf me wel aanspreekt. Ik ben voornamelijk al nieuwsgierig naar hoe het gaat eindigen en wat voor mysteries er ontrafelt gaan worden. Al is het idee van een horror serie in een ziekenhuis misschien niet heel erg origineel heb ik wel het idee dat ze er iets origineels van proberen te maken door een goed verhaal te schrijven.

De speciale effecten zijn niet heel erg bijzonder maar dit voegt naar mijn mening juist wat toe aan de gehele sfeer van deze serie. Als je horror series een beetje kan uitstaan zou ik deze in elk geval eens een kans geven.

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Re: Akuryo Byoto

Post by Dj_Robintje » Sat 14 Dec 2013, 15:33

Deze ziet er zeer intrigrerend uit!

*nieuwsgirieg*

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Post Reply