[Film] Juon: Owari no Hajimari

In dit subforum kan je praten over de Japanse dramaseries tot aan de Japanse films, maar ook over de acteerprestaties van diverse acteurs en actrices. Is er een serie of film die je graag zou willen zien? Of ben je op zoek naar inspiratie? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

[Film] Juon: Owari no Hajimari

Post by Fran » Sun 08 Jun 2014, 16:04

We hebben een nieuwe Juon (of bij sommigen bekend als Ju-on) film, deze film heet Juon: Owari no Hajimari. Vertaling: The Grudge: Beginning of the End.

De film zal vanaf 28 juni in de Japanse bioscopen te zien zijn. Iemand die hier naar uit kijkt?

Nozomi Sasaki (Tenshi no Koi, Dohyo Girl) heeft de hoofdrol als een schooljuf genaamd Yui die naar het huis van haar student gaat (om te onderzoeken) nadat hij afwezig is. De student, Toshio Saeki (Kai Kobayashi), woont in een huis die een gruwelijk geheim verbergd. Yui moet de verschrikkingen ondergaan die daar 10 jaar geleden is gebeurd en vindt uiteindelijk de waarheid verstopt in het huis.

De eerste Ju-on: The Grudge film kwam in de Japanse bioscopen in 2003. Een jaar later kwam er een Amerikaanse versie hiervan uit. Er zijn diverse vervolgen uitgekomen in Hollywood, maar ook in Japan. De meest recente was in 2009.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator

Re: [Film] Juon: Owari no Hajimari

Post by Cypher » Sun 08 Jun 2014, 19:54

Ik ben de eerdere films van deze reeks eigenlijk alweer een beetje vergeten. Misschien moet ik me gedachten eens gaan opfrissen. Weet niet zeker meer of ik de films nou goed heb gevonden of niet eigenlijk.
Al met al wil ik deze film best een kans gaan geven. :)

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Re: [Film] Juon: Owari no Hajimari

Post by Dj_Robintje » Fri 13 Jun 2014, 20:58

De eerste heb ik heel zeker gezien, nog niet zo lang geleden (een maand of 3 geleden denk ik).
Vond hem wel oké, zeker beter dan de Amerikaanse remake. En ik zou deze dus zeker ook wel willen kijken.
Niet de allerbeste films die ik ooit gezien heb, maar ze hebben wel iets!

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Post Reply