[Live Action] Say "I love you"

In dit subforum kan je praten over de Japanse dramaseries tot aan de Japanse films, maar ook over de acteerprestaties van diverse acteurs en actrices. Is er een serie of film die je graag zou willen zien? Of ben je op zoek naar inspiratie? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

[Live Action] Say "I love you"

Post by Fran » Sun 01 Feb 2015, 12:57

Gebaseerd op de manga van Kanae Kazuki. In 2012 kwam er ook een anime van uit. Afgelopen juli kwam de live-action film uit.

Plot:
Mei Tachibana is stil en bescheiden en heeft haar middelbare schooljaar doorgebracht zonder vrienden te maken of een vriendin te krijgen, doordat ze door een ongeluk in haar eerdere jeugd haar het idee heeft gekregen dat mensen elkaar vroeger of later elkaar zullen verraden. Wanneer ze een populaire jongen (Yamato Kurosawa) ontmoet raakt hij geinteresseerd in haar. Hoe loopt dit verder?

Film is geregisseerd door Asako Hyuga.
Cast bestaat uit Haruna Kawaguchi, Sota Fukushi, Tomohiro Ichikawa, Rika Adachi, Tasuku Nagase, Rima Nishizaki.

Iemand die dit al heeft gezien?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Anvica
Otaku
Otaku

Re: [Live Action] Say "I love you"

Post by Anvica » Sun 01 Feb 2015, 15:34

Ik wil m zooo graag zien! Ben heel benieuwd. Heb de cast gezien inmiddels en even kijken wanneer ik m kan gaan kijken ^^

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 02 Feb 2015, 12:49

Na het zien van de animeserie, wil ik de Live Action ook zien!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Anvica
Otaku
Otaku

Post by Anvica » Fri 07 Aug 2015, 12:18

Ik heb de film gekeken een tijd terug. Ik vond hem best leuk. Ik prefereer de anime wel maar dit is en leuke aanvulling :D

Image

Post Reply