Sunao Ni Narenakute- Hard To Say I Love You

In dit subforum kan je praten over de Japanse dramaseries tot aan de Japanse films, maar ook over de acteerprestaties van diverse acteurs en actrices. Is er een serie of film die je graag zou willen zien? Of ben je op zoek naar inspiratie? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
Anvica
Otaku
Otaku

Sunao Ni Narenakute- Hard To Say I Love You

Post by Anvica » Fri 07 Aug 2015, 12:25

Dit vond ik een bijzonder drama. Het gaat over een groep vrienden die elkaar via twitter ontmoet hebben. Ze besluiten met elkaar af te spreken en als groep samen te komen. Dit is het begin van een turbulent avontuur tussen vriendschappen en liefde waar bijna niks gespaard blijft. Het is allemaal best heftig wat er gebeurt maar ik raad dit drama zeker weten aan. Niets gaat zoals gewenst in dit verhaal zowel voor de personages als voor jezelf als kijker.

Heeft iemand hier deze al gezien of zou je hem willen kijken?Ik ben erg nieuwsgierig!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Sunao Ni Narenakute- Hard To Say I Love You

Post by Fran » Fri 07 Aug 2015, 12:51

Ik vind het wel interessant klinken, zoals je het nu beschrijft. Klinkt ook erg actueel met Twitter. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Anvica
Otaku
Otaku

Post by Anvica » Fri 07 Aug 2015, 16:31

Inderdaad ja. Ik denk dat het me daarom aansprak. de focus is later wel minder op twitter maar wat erop volgt is wel leuk. Crunchyroll heeft m beschikbaar :D

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 08 Aug 2015, 10:18

Goed om te weten! Thanks :D

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply