[J-Movie] Biri Gyaru / Flying Colors

In dit subforum kan je praten over de Japanse dramaseries tot aan de Japanse films, maar ook over de acteerprestaties van diverse acteurs en actrices. Is er een serie of film die je graag zou willen zien? Of ben je op zoek naar inspiratie? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
Yuki
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

[J-Movie] Biri Gyaru / Flying Colors

Post by Yuki » Thu 13 Oct 2016, 11:42

Vandaag is mijn review van deze film online gegaan, hier vind je terug wat ik er van vond, maar ik ben benieuwd of andere mensen hem ook gezien hebben of nog gaan kijken? =D

Het verhaal draait om Sayaka, een meisje die door haar leraar een ‘loser’ wordt genoemd. Tijdens haar vroege jeugd had ze moeite met vriendschappen sluiten, waardoor ze een aantal keer van school is veranderd. Haar moeder wil niets liever dan dat haar dochter gelukkig is. Uiteindelijk vind Sayaka een groep vriendinnen, maar helaas focust ze zich niet langer op studeren, in plaats hiervan focust ze zich op het hebben van zoveel mogelijk plezier. Ze raakt in de problemen op school en, om te zorgen dat ze naar een universiteit kan die niet gelinkt is met haar middelbare school, schrijft haar moeder haar in voor bijlessen. Haar nieuwe leraar, Tsubota, moedigt haar aan om haar dromen achterna te gaan en verteld haar dat alles mogelijk is. Met behulp van zijn aanmoediging werkt ze had om toegelaten te worden een van de prestige universiteiten in Japan, Keio University.

Yuki op AVO-Blog

Post Reply