[Taal] Ben jij bezig met Japans te leren?

Japan is zoveel meer dan alleen maar anime & manga. Daarom dat wij graag ook praten over de taal, culturele (en religieuze) onderwerpen en de mensen in Japan. Er zijn vele mensen voor je geweest met onderwerpen die hen bezighouden. Praat je met ons mee?

Moderator: Fran

Ben jij bezig met Japans leren?

Ja
9
45%
Nee, ben dit niet van plan
4
20%
Nee, maar ben dit wel van plan
7
35%

Total votes: 20

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: [Taal] Ben jij bezig met Japans te leren?

Post by Fran » Mon 02 May 2016, 20:58

DragonNL wrote:gelukkig. :)
En nouja, leuk.. Ik hoop dat het voortaan over een onderwerp gaat waar ik wel iets zinnigs over kan zeggen..
Dat komt vast toch wel! Ik was trouwens zelf niet zo heel ver gekomen met je tekst. Maar vind het alsnog tof dat je het gedeeld heeft, toch wel fijn om te oefenen. Dus ik zal er nog even op oefenen als ik weer tijd heb bij de lunch.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Chachamaru
Bangya
Bangya

Post by Chachamaru » Wed 04 May 2016, 00:57

op dit moment heb ik even niet echt materialen oid om het te leren, maar ik probeer wel altijd het lezen te oefenen als ik facebook posts zie of iets :) Op mijn nieuwe studie hebben ze keuzevakken die verplicht zijn en Japans zit tussen de keuzevakken :) Dus jullie kunnen al raden dat ik dat erbij ga nemen.

Image

hide / X Japan / Kami / Malice Mizer / Chachamaru / Vaniru / Buck-Tick

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 30 Dec 2016, 09:26

Ik moet het gewoon weer oppakken. Ik merkte toen ik Japan was dat ik veel meer leek te begrepen dan ik van mijzelf had verwacht, maar wist niet altijd correct te reageren. Dus ik gebruikte toch vaker Engels.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply