Goedkoop reizen naar Japan

Japan is zoveel meer dan alleen maar anime & manga. Daarom dat wij graag ook praten over de taal, culturele (en religieuze) onderwerpen en de mensen in Japan. Er zijn vele mensen voor je geweest met onderwerpen die hen bezighouden. Praat je met ons mee?

Moderator: Fran

Osorio
Sushi lover
Sushi lover

Re: Goedkoop reizen naar Japan

Post by Osorio » Tue 05 Apr 2016, 02:21

ik reisde al 27 plekken in de wereld van Amerika naar Europa naar Azie maar gebruik ik nooit
verzekering en reisverzekering dat kost allemaal extra kosten in mijn mening dan.

senoerja
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by senoerja » Tue 05 Apr 2016, 16:10

denk dat een reisverzekering wel okay is als je een goed dekkende hebt. meerdere aanbieders meerdere dekkingen. wil je alleen een camera verzekeren? geld verzekeren? ziektekosten verzekeren?
Sowieso denk ik dat t handig is om je zorgverzekering even te bekijken met betrekking tot kosten in het buitenland en of je daarbinnen iets kan aanpassen zodat, mocht het ergste gebeuren en je komt daar in het ziekenhuis terecht, je niet ineens thuiskomt met een rekening die niet te betalen is.
Een annuleringsverzekering is leuk maar 9 van de 10 keer onmogelijk om fatsoenlijk gebruik van te maken. persoonlijk vind ik het ook een beetje afzetterij puur omdat je sowieso het volledige bedrag niet terug krijgt.

GORRO GORRO GORROOOOOOO!!!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 12 Apr 2016, 22:15

Zorgverzekering nakijken is inderdaad wel een goede. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Wed 13 Apr 2016, 17:54

DragonNL wrote:Je kan over het algemeen wel dagelijks goedkope tickets vinden naar welk land dan ook met http://www.skyscanner.net. :)
Ik hoorde laatst dat iedere keer als je naar tickets zoekt naar dezelfde plaats of na dat je ze gekocht hebt (in ieder geval met deze site, misschien meer) de prijzen omhoog gaan. Als je de cookies van je browser verwijderd zou dat verholpen moeten zijn.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 13 Apr 2016, 18:08

DragonNL wrote:
DragonNL wrote:Je kan over het algemeen wel dagelijks goedkope tickets vinden naar welk land dan ook met http://www.skyscanner.net. :)
Ik hoorde laatst dat iedere keer als je naar tickets zoekt naar dezelfde plaats of na dat je ze gekocht hebt (in ieder geval met deze site, misschien meer) de prijzen omhoog gaan. Als je de cookies van je browser verwijderd zou dat verholpen moeten zijn.
Dat is een goede tip! :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 02 Sep 2017, 15:28

Ik ben er weer mee bezig dames en heren!
Afgelopen keer Japan was rechtstreeks met KLM, heb een hele chille vlucht gehad en ticket was 623 euro, koopje! Dit was een actie in oktober 2016 en ik ging in mei 2017. Nu ben ik voor maart 2018 aan het kijken, had bij Lufthansa een hele mooie gezien maar ik wacht de wereld deals van KLM af, die beginnen binnekort weer!

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Wed 06 Sep 2017, 07:26

Wereld deals van KLM beginnen morgen! (Start tijd nog niet bekend)

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 06 Sep 2017, 10:59

Shizu wrote:
Wed 06 Sep 2017, 07:26
Wereld deals van KLM beginnen morgen! (Start tijd nog niet bekend)
Goed om te weten. Maar wanneer ga ik? xD

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Wed 06 Sep 2017, 11:50

Ja dat weet ik niet xD maar misschien zijn er nog andere mensen die staan te popelen om te boeken

Image

Yasumi
Moderator
Moderator

Post by Yasumi » Wed 06 Sep 2017, 12:09

Ik sta popelen om te gaan maar ik weet niet wanneer ik kan en hoe... maar altijd fijn om wat tips te hebben voor alvast als ik ga boeken :P

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 06 Sep 2017, 12:14

Njah, ik kan de komende maanden geen vakantie opnemen, helaas. Mijn project loopt waarschijnlijk af over 3 maanden, maar dan moet ik eigenlijk alweer een nieuw project hebben. (of meerderen)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Yasumi
Moderator
Moderator

Post by Yasumi » Wed 06 Sep 2017, 14:32

Mijn studie kan ik met wat geluk eind dit jaar/begin volgend jaar afronden dus nu is wel het beste moment om over zo'n reis na te denken.
Het liefst ga ik dus nog in 2018 en daarna volle aandacht richten op het zoeken naar een baan... er is genoeg om te overwegen de komende tijd :)

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Thu 07 Sep 2017, 10:12

Ik heb geboekt, en dat had ik zelfs voor 9 uur gedaan. Ze hadden pagina dus al eerder open gezet. Ik ga van 8 maart vliegen en 1 april kom ik terug (en nee dit is geen grap xD)
Wilde liefst later in maart maar dan werd het al weer duurder en april was voor de rest nog erger qua kosten x_x 672 euro was mijn ticket nu en nu hopen dat de sakura vroeg is in 2018 xD Heb zelfs al concerten op het oog, dit gaat goed!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 08 Sep 2017, 15:37

Misschien dat je op 1 april de grap kan maken dat je helemaal niet terug gaat komen. MUAHHAHAHAHAHAHAHAHHA!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Fri 08 Sep 2017, 16:05

Damnit je leest mijn gedachten...

Image

Post Reply