Wat je vooral NIET moet doen in Japan!

Japan is zoveel meer dan alleen maar anime & manga. Daarom dat wij graag ook praten over de taal, culturele (en religieuze) onderwerpen en de mensen in Japan. Er zijn vele mensen voor je geweest met onderwerpen die hen bezighouden. Praat je met ons mee?

Moderator: Fran

Post Reply
Manusan
Sushi lover
Sushi lover

Wat je vooral NIET moet doen in Japan!

Post by Manusan » Fri 06 Jan 2017, 16:03

Of waar dan ook..

http://nextshark.com/leela-rose-white-w ... anese-men/

Ze noemt dit "experimenteren". Helaas.. zulke vrouwen denken dat het oké is om zonder toestemming een man te zoenen. Het zou anders gelopen zijn als zij een hij was.

Wat vinden jullie ervan?

Meow~
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Wat je vooral NIET moet doen in Japan!

Post by Fran » Fri 06 Jan 2017, 16:14

"Forces herself on", zegt het al. Ze zegt dat het een experiment is, maar als mannen dit zouden doen bij vrouwen...?? Ik moet meteen denken aan die vent die ook video's online had gezet van wat je moet doen of zeggen om vrouwen over te halen dingen te doen. (volgens mij was dat volgens hem flirten, geen idee meer hoe die vent heet. Maar hij was totaal niet geliefd.)

Ze was in ieder geval er op gekleed om dit experiment te doen. Toen ik het artikel bekeek dacht ik al dat het een grap was, wat ze bij die eerst vent deed kwam over als een fake kiss zoals je ziet in series. Als je in een bepaalde vibe zit (zoals tijdens een feestje), snap ik dat je uiteindelijk iemand gaat kussen (vooral met drank op), maar hoe het overkwam was dat zij dronken was en allemaal mensen maar ging aflebberen. Ik zet er wel wat vraagtekens achter. Ik weet niet in hoeverre dit echt is. Het kan maar zo dat dit in scene is gezet. Ik vind in ieder geval dat ze zichzelf erg voor schut heeft gezet, maar dat moet ze vooral zelf weten.

Zover ik weet staan westerse meiden bekend als makkelijk, op seksueel vlak, dus zijn er zat die denken dat westerse meiden al met hun benen wijd liggen als ze een Japanse knappe man tegenkomen.

Hier de video

(dacht eigenlijk dat deze video veel meer views zou hebben, staat nu op 15.000)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Manusan
Sushi lover
Sushi lover

Post by Manusan » Fri 06 Jan 2017, 16:34

Fran wrote:"Forces herself on", zegt het al. Ze zegt dat het een experiment is, maar als mannen dit zouden doen bij vrouwen...?? Ik moet meteen denken aan die vent die ook video's online had gezet van wat je moet doen of zeggen om vrouwen over te halen dingen te doen. (volgens mij was dat volgens hem flirten, geen idee meer hoe die vent heet. Maar hij was totaal niet geliefd.)

Ze was in ieder geval er op gekleed om dit experiment te doen. Toen ik het artikel bekeek dacht ik al dat het een grap was, wat ze bij die eerst vent deed kwam over als een fake kiss zoals je ziet in series. Als je in een bepaalde vibe zit (zoals tijdens een feestje), snap ik dat je uiteindelijk iemand gaat kussen (vooral met drank op), maar hoe het overkwam was dat zij dronken was en allemaal mensen maar ging aflebberen. Ik zet er wel wat vraagtekens achter. Ik weet niet in hoeverre dit echt is. Het kan maar zo dat dit in scene is gezet. Ik vind in ieder geval dat ze zichzelf erg voor schut heeft gezet, maar dat moet ze vooral zelf weten.

Zover ik weet staan westerse meiden bekend als makkelijk, op seksueel vlak, dus zijn er zat die denken dat westerse meiden al met hun benen wijd liggen als ze een Japanse knappe man tegenkomen.

Hier de video

(dacht eigenlijk dat deze video veel meer views zou hebben, staat nu op 15.000)
Het is niet echt experimenteren. Ze geeft zichzelf makkelijk toe.. Ik hoor mannen daar wel zeggen dat western meisjes meer hard to get zijn dat Japanse vrouwen. Gelukkig vooroordeelt niet elke man daar hetzelfde. Ze heeft veel negatieve comments verdwijderd en discussies. Het beste zou zijn dat ze haar eigen video zou verdwijderen.

Tip voor haar(maybe voor jullie girls als jullie in Japan zijn. Het is een leuk ervaring.): Houd je fetish verborgen, ga lekker met mannen daar drinken en dansen als ze interesse hebben. Of lekker daten. Tinder is een mogelijkheid. Zo leer je ze beter kennen.. en het is heel anders daten dan hier in Nederland(oftewel in Amerika). Is ook een manier van experimenteren. Ze kunnen grappig zijn, sociaal, totaal niet gierig met geld (op dates horen mannen alles te betalen, wat ik totaal niet gewend was). En ze zijn dol op complimenten geven. Je krijgt ook gratis rondleiding vooral in het gebied van goed voedsel.

Volgens mij heb ik het over gelezen(over die man). Was ook een man die zei dat het oké is om vrouw der nek te grijpen om zo controle over der krijgen. Mannen of vrouwen.. beide kunnen gek zijn.
Last edited by Manusan on Fri 06 Jan 2017, 16:37, edited 1 time in total.

Meow~
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 06 Jan 2017, 16:37

^ Ja, die vent bedoelde ik!

Njah.. ik dacht dus dat westerse vrouwen bekend staan in Japan als easy, dus niet hard to get. Maar dat is dan een algemeen vooroordeel over westerse vrouwen. Ik ben bijvoorbeeld hard to get vanwege die enorme plaat voor mijn kop. XD

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 26 Mar 2017, 17:58

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply