J-Events Smalltalk

J-Events staat voor evenementen met een Japans tintje. Dat kan concerten zijn met artiesten uit Japan, maar ook (Japan)festivals en (anime)conventies. Evenementen die vallen onder Japan, Jpop/rock, cosplay en manga & anime valt, kunnen hier geplaatst worden.

Moderator: Fran

WilliamB
Haiku writer
Haiku writer

Re: J-Events Smalltalk

Post by WilliamB » Thu 19 Jan 2017, 19:18

Klinkt alsof je meer weet. In ieder geval vond ik de situatie van Gamepit behoorlijk apart en als ze verder gaan is het misschien handiger om het onder een nieuwe naam te doen. Maar is dit wel een echt account?

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 19 Jan 2017, 19:47

Nou ja, ik kijk het even aan. Als er nieuws is van dat ze terug zijn, laat ik het natuurlijk weten. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Asgard Sings!
Haiku writer
Haiku writer

Post by Asgard Sings! » Thu 19 Jan 2017, 20:47

Fran wrote:
Asgard Sings! wrote:Ik ga me niet met deze discussie mengen.
Maar je vond het wel nodig om een reactie te droppen? ;)
Ja iets met meerwaarde enzo

Website: https://asgardsings.nl << Lijst met liedjes
Facebook: http://www.facebook.com/AsgardSings/ << Voor alle updates omtrend Asgard Sings!

AndresS
Haiku writer
Haiku writer

Post by AndresS » Thu 19 Jan 2017, 21:12

Asgard Sings! wrote:
Fran wrote:
Asgard Sings! wrote:Ik ga me niet met deze discussie mengen.
Maar je vond het wel nodig om een reactie te droppen? ;)
Ja iets met meerwaarde enzo
Van jouw reactie?

GameRoomS is zover ik weet wel succesvol?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 19 Jan 2017, 21:19

Ik vind het zelf prima, Arjan. ;)
@AndresS: Ja, dacht het wel.
Fran wrote:Wat vinden jullie trouwens van de Season Ticket die HIGHFeeL in het leven heeft geroepen?
http://ymlp.com/zNvb2T
Iemand die zo'n ticket heeft gekocht?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Ala
Hello Kitty fan
Hello Kitty fan

Post by Ala » Wed 08 Feb 2017, 19:37

Fran wrote:
Thu 19 Jan 2017, 21:19
Ik vind het zelf prima, Arjan. ;)
@AndresS: Ja, dacht het wel.
Fran wrote:Wat vinden jullie trouwens van de Season Ticket die HIGHFeeL in het leven heeft geroepen?
http://ymlp.com/zNvb2T
Iemand die zo'n ticket heeft gekocht?
Ik vind het idee eigenlijk helemaal niet zo slecht.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 05 Mar 2017, 20:24

KanzeN Music zit weer op twitter. Oude account was gehackt.

https://twitter.com/_KanzenMusic

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 01 Sep 2017, 16:32

Zoals velen van jullie weten, werk ik samen met diverse tourorganisaties uit Europa om bepaalde shows te kunnen fixen in Europa/Nederland. Ik ben voor hen in alle gevallen diegene die in Nederland een show voor hun artiest regelen.

Too Wild Agency was er 1 van, met nadruk op was, want ik kreeg gisteren een bericht mee dat diegene die de voortrekker was van het agentschap de stekker eruit heeft getrokken, ze verlaat de muziekwereld. Ze had nog wel Too Wild Music gestart om de muziekkennis van de lezers te verbreden door middel van reviews. Maar ook daar is een punt achter gezet (wat ik wel jammer vind).

Officieel moet Too Wild Agency dit nog wel doorgeven, maar de social media van Too Wild is al foetsie. De website is er nog wel. Dus het lijkt een abrupt einde te zijn.

Het is dus afwachten op een officieel bericht. Maar zo te zien mogen we afscheid nemen van Too Wild als agentschap. En dat in geheel is erg jammer, want in principe waren er grootste plannen. Onder Too Wild tourde bijvoorbeeld Satsuki, ze hadden een partnership met Starwave Records, en de andere CEO is de organisator van Female Voices Festival.

In ieder geval vertrekt 1 CEO uit de muziekwereld, zoals ze dat aangekondigd heeft op Twitter. Two Wild social media ligt plat. Too Wild Music stopt ook (FB weg, Twitter bestaat nog, evenals site). Too Wild's website is nog te bereiken.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 13 Sep 2017, 13:30

Fran wrote:
Fri 01 Sep 2017, 16:32
Zoals velen van jullie weten, werk ik samen met diverse tourorganisaties uit Europa om bepaalde shows te kunnen fixen in Europa/Nederland. Ik ben voor hen in alle gevallen diegene die in Nederland een show voor hun artiest regelen.

Too Wild Agency was er 1 van, met nadruk op was, want ik kreeg gisteren een bericht mee dat diegene die de voortrekker was van het agentschap de stekker eruit heeft getrokken, ze verlaat de muziekwereld. Ze had nog wel Too Wild Music gestart om de muziekkennis van de lezers te verbreden door middel van reviews. Maar ook daar is een punt achter gezet (wat ik wel jammer vind).

Officieel moet Too Wild Agency dit nog wel doorgeven, maar de social media van Too Wild is al foetsie. De website is er nog wel. Dus het lijkt een abrupt einde te zijn.

Het is dus afwachten op een officieel bericht. Maar zo te zien mogen we afscheid nemen van Too Wild als agentschap. En dat in geheel is erg jammer, want in principe waren er grootste plannen. Onder Too Wild tourde bijvoorbeeld Satsuki, ze hadden een partnership met Starwave Records, en de andere CEO is de organisator van Female Voices Festival.

In ieder geval vertrekt 1 CEO uit de muziekwereld, zoals ze dat aangekondigd heeft op Twitter. Two Wild social media ligt plat. Too Wild Music stopt ook (FB weg, Twitter bestaat nog, evenals site). Too Wild's website is nog te bereiken.
Uiteindelijk is er een bericht geplaatst op de persoonlijke Facebookpagina van de voortrekker. Geen idee hoe het zit met de andere voortrekker, gezien die niet in mijn vriendenlijst staat.

En net kreeg ik nog de vraag via AVO Blog FB of ik wist wanneer er nieuwe shirts zijn van Satsuki.

Wat ik trouwens hier niet gepost had: Nyanko Scandal Factory is er ook mee gestopt. Precieze reden is onbekend, maar denk dat men gewoon verder wilde met hun persoonlijke leven.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 20 Nov 2017, 00:01

De website van Too Wild is inmiddels ook uit de lucht.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 09 Dec 2017, 20:00

Als ik dit mag geloven kunnen we wachten op shows van Asian Kung-Fu generation, Crystal Lake en Her Name In Blood. Dat van Crossfaith wisten we eigenlijk wel, ze gaan optreden op Graspop.

https://www.facebook.com/DrustvoTouhou/ ... 57/?type=3

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply