J-Events Smalltalk

J-Events staat voor evenementen met een Japans tintje. Dat kan concerten zijn met artiesten uit Japan, maar ook (Japan)festivals en (anime)conventies. Evenementen die vallen onder Japan, Jpop/rock, cosplay en manga & anime valt, kunnen hier geplaatst worden.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: J-Events Smalltalk

Post by Fran » Wed 29 Jun 2016, 08:54

Weeble wrote:Ik heb ze ook gezien.
Komt bij mij een beetje over als 'Kom eens naar de Melkweg, wij hebben óók leuke muziek!'.
Het is ook leuke muziek, maar er gaat hier gewoon iets mis. De Melkweg heeft nog geen idee bij wie ze moeten aankloppen voor promotie (zoiets las ik in een FB groep)? Nu ja, ik denk dat het ook een beetje ligt aan B7KLAN, zij hebben de tour geregeld.

Ik herinner mij het verhaal waarbij B7KLAN zei niet meer naar Nederland te willen komen omdat de fans niet genoeg promotie maakten. Dus als er niet genoeg mensen komen naar Nokubura en Scandal, dan denk ik dat B7KLAN niet meer terug gaat komen in NL!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 14 Jul 2016, 10:52

Ik krijg allemaal mailtjes over bands die in NL willen optreden. En ook over tours. Ik ben zeer enthousiast!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 21 Jul 2016, 11:37

Triple A Unit gaat verhuizen naar Japan. Eerder opereerde de organisatie in Duitsland (Berlijn). Er is een farewell party binnenkort.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Chachamaru
Bangya
Bangya

Post by Chachamaru » Mon 01 Aug 2016, 20:34

ik hoop voor ze dat het ze gaat lukken verder daar in Japan.

Image

hide / X Japan / Kami / Malice Mizer / Chachamaru / Vaniru / Buck-Tick

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 01 Aug 2016, 20:41

Chachamaru wrote:ik hoop voor ze dat het ze gaat lukken verder daar in Japan.
Ik ben benieuwd wat we ervan gaan zien hier in Europa, gezien ze in Japan verder gaan.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Chachamaru
Bangya
Bangya

Post by Chachamaru » Mon 01 Aug 2016, 20:43

Ja ben ik ook wel nieuwsgierig naar, we zullen zien.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 01 Aug 2016, 20:46

Chachamaru wrote:Ja ben ik ook wel nieuwsgierig naar, we zullen zien.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het precies zit. Ik weet niks van hoe dat zit met bedrijven starten in het buitenland als buitenlander. Maar in principe is dit een verhuizing van een bedrijf uit Duitsland naar Japan. Want in principe moet je als buitenlander een visa hebben om te kunnen werken. Anders mag je maar 3 maanden max daar verblijven.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Chachamaru
Bangya
Bangya

Post by Chachamaru » Mon 01 Aug 2016, 20:50

oh, dat maakt het dan wel ingewikkelder ja. Want Triple A blijft daar een stuk langer zag ik zo.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 01 Aug 2016, 20:56

Chachamaru wrote:oh, dat maakt het dan wel ingewikkelder ja. Want Triple A blijft daar een stuk langer zag ik zo.
Ik weet echt niet hoe dat zit. Ik heb daar te weinig kennis over. Maar dat maakt het wel interessant. Als je wil werken moet je een visa hebben. Misschien heeft ze een baan ernaast?

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Chachamaru
Bangya
Bangya

Post by Chachamaru » Mon 01 Aug 2016, 20:59

Ja die heeft ze, ik zag dat ze in een hotel ergens gaat werken als het goed is.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 01 Aug 2016, 21:02

Chachamaru wrote:Ja die heeft ze, ik zag dat ze in een hotel ergens gaat werken als het goed is.
Ah, dus Triple A Unit gaat als een zijproject fungeren. Want in een hotel werken is niet niks, om eerlijk te zijn.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 26 Aug 2016, 00:53

Een vervelende situatie is naar voren gekomen voor Gamepit. Het is faan rommelen in de stichting en uiteindelijk is iemand de vuile was uit gaan hangen op www.gamepit.nl

Ik vraag mij af of dit slim is. Ook vraag ik mij af hoe dit gaat aflopen. Dit gaat een lang staartje krijgen.

Als de stichting klapt, wat ik niet hoop, zal misschien de site en evenementen stopgezet worden. Ik hoop niet dat dit zover gaat komen. Maar momenteel is nog van alles mogelijk.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 26 Aug 2016, 10:12

Fran wrote:Een vervelende situatie is naar voren gekomen voor Gamepit. Het is faan rommelen in de stichting en uiteindelijk is iemand de vuile was uit gaan hangen op http://www.gamepit.nl

Ik vraag mij af of dit slim is. Ook vraag ik mij af hoe dit gaat aflopen. Dit gaat een lang staartje krijgen.

Als de stichting klapt, wat ik niet hoop, zal misschien de site en evenementen stopgezet worden. Ik hoop niet dat dit zover gaat komen. Maar momenteel is nog van alles mogelijk.
Ik heb het allemaal gelezen en zet wat vraagtekens aan hoe het hoofddocument in elkaar is gezet. En dan heb ik het vooral over de manier hoe het geschreven is.

Er is ook veel commentaar geleverd op FB. https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7726254420

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 28 Aug 2016, 13:17

Inmiddels is de FB pagina van Gamepit offline gehaald. Ik weet niet of we hier nog iets over gaan horen. Maar hwt lijkt mij een hachelijke situatie.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 29 Aug 2016, 20:10

Even hier: ik vind de promotie van SCANDAL weer eens magertjes. Dat vond ik al bij NOCTURNAL BLOODLUST, maar nu met SCANDAL die over anderhalve week in Amsterdam gaat optreden, heb ik niet echt een goed gevoel dat er veel mensen gaan opdagen. Wat denken jullie?

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply