Viencon zomer 2017?

J-Events staat voor evenementen met een Japans tintje. Dat kan concerten zijn met artiesten uit Japan, maar ook (Japan)festivals en (anime)conventies. Evenementen die vallen onder Japan, Jpop/rock, cosplay en manga & anime valt, kunnen hier geplaatst worden.

Moderator: Fran

Lien
Sushi lover
Sushi lover

Re: Viencon zomer 2017?

Post by Lien » Sun 05 Feb 2017, 13:49

Ik snap het ook wel als er nog onduidelijkheid erover is dat er niet veel verkocht is

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 05 Feb 2017, 14:14

Denk dat veel mensen nog aan het wachten waren op de rest van de programmering.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Asgard Sings!
Haiku writer
Haiku writer

Post by Asgard Sings! » Mon 06 Feb 2017, 18:31

Fran wrote:
Sun 05 Feb 2017, 14:14
Denk dat veel mensen nog aan het wachten waren op de rest van de programmering.
Waarschijnlijk wel jah.. :o
Maargoed hopen dat ze later terugkomen en dat het volgend jaar maybe doorgaat ^..^

Website: https://asgardsings.nl << Lijst met liedjes
Facebook: http://www.facebook.com/AsgardSings/ << Voor alle updates omtrend Asgard Sings!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 06 Feb 2017, 19:42

Ja. Ik ben er zeker van dat het goed gaat komen!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

THchen
Sushi lover
Sushi lover

Post by THchen » Tue 07 Feb 2017, 11:26

Gaan we nu een after talk in naar potentiële locaties in Nederland?
Als we het ontleden dan moet het relaxend zijn, met leuke foto locaties. Sommige van mijn vrienden kamperen op Abunai op een kampingplek ergens in de buurt van koningshof. Centerparcs is niet de enige optie. Ik ben zelf geen kampeermens maar de meeste liggen erg afgelegen, niet.

Viencon moet al wel naar voren komen op nederlandse conventies. PR maken voor hun evenement ergens in de toekomst. De ideeën voor hun evenement inzetten om de sfeer/ bedoeling/ unieke uitstraling van VienCon te laten zien, interesselijst neerleggen bij de stand, naar buiten komen en peilen naar de interesse van mensen en mogelijke verwachtingen bij hun concept.

Of breng het concept tussen Vien's eerdere prive evenement en VienCon. Een 1 dag evenement toegankelijk voor de community. Ja, weer een 1 dag conventie, maar als de uitvoering een soort gelijke dingen aanbied als Viencon (wilde gaan doen). TomoFair en DynamicCon laten zien dat wij flink zullen reizen voor onze happy fun times.

Ze zijn net iets te groot begonnen maar ze hebben iets moois liggen.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 07 Feb 2017, 12:32

THchen wrote:
Tue 07 Feb 2017, 11:26
Gaan we nu een after talk in naar potentiële locaties in Nederland?
Meer dan welkom, misschien leest VienCon het wel!

- Kampeerlocaties zijn inderdaad afgelegen vanwege de rust. Lekker diep in de natuur, 'ver weg' van de bewoonde wereld. Er is jaarlijks een cosplay camping in NL.
- Denk trouwens dat de opzet van VienCon best wel mogelijk is, maar dan hadden ze meer tijd moeten hebben voor de promotie.
- De promotiemolen was zover ik zag inderdaad via het internet. Nu weet ik dat de mensen die in de organisatie zitten al een behoorlijk netwerk hebben en daarmee veel mensen kunnen bereiken. Maar er zijn ook mensen die niet zoveel contact hebben met die mensen (zoals ik?) en toch bereikt moeten worden (nu was iemand anders diegene die mij informeerde, maar toch).
- Interviews hadden misschien ook wel geholpen?

Concept 1 dag privé en 1 dag open is trouwens niet eens heel slecht bedacht. Maar las in het begin nog wel her en der opmerkingen van mensen die dachten dat Viencon gewoonweg al een privé evenement was.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

WilliamB
Haiku writer
Haiku writer

Post by WilliamB » Sat 11 Feb 2017, 21:33

De doelstellingen waren te krap. De organisatie heeft best wel veel tijd gestopt in de voorbereidingen, dus dit is best wel zuur.

AndresS
Haiku writer
Haiku writer

Post by AndresS » Tue 14 Feb 2017, 13:27

Ik denk dat als het evenement een andere naam zou hebben, dat het wat beter zou overkomen.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 02 Sep 2017, 19:09

Goed, er is wat nieuws aangekondigd. Dus het was tijd voor een nieuw onderwerp:
http://www.avo-forum.nl/viewtopic.php?f=19&t=6985

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply