» FAQ: Ik heb mij geregistreerd en nu?

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

Post Reply
Admin
Beheerder
Beheerder

» FAQ: Ik heb mij geregistreerd en nu?

Post by Admin » Tue 06 Jul 2010, 21:17

FAQ: Ik heb mij geregistreerd en nu?

Q. Ik heb mezelf net geregistreerd en opeens is het forum verkleind. Heb ik iets verkeerds gedaan?
A. Als gast kan je het forum rustig bekijken, maar je kan niet reageren. Om te kunnen reageren moet je registreren. Omdat we in het verleden veel last hebben gehad van spammers, hebben we een kleine drempel opgeworpen voor nieuwe leden. Indien je een bericht hebt geplaatst, een voorstelbericht in Dit ben ik!, dan zal je het hele forum te zien krijgen.

Q. Ik wil mezelf voorstellen maar wat moet ik schrijven?
A. In het 'Dit ben ik' subforum kan je je voorstellen door een nieuw onderwerp te maken. Vertel iets kort over jezelf. Wie ben je, waarom ben je hier geregistreerd en vertel wat je interesses zijn. Mochten leden nog vragen hebben, dan zullen ze deze aan je vragen. En jij staat vrij om deze te beantwoorden. Succes!

Q. Hoe plaats ik een bericht?
A. Klik op NEW TOPIC en vul in het grote witte vlak tekst. Zoals een voorstelverhaaltje. Onderaan het vlak zie je en button genaamd BEVESTIG. Klik je hierop, dan plaats je je bericht. Succes!

Q. Hoe reageer ik op een onderwerp?
A. Klik op POST REPLY. In het grote witte vlak kan je je reactie kwijt en onderaan zie je een button genaamd BEVESTIG. Klik je hierop, dan plaats je je bericht. Succes!

Q. Hoe zie ik de actieve onderwerpen op een rij?
A. Die is te vinden in het menu genaamd 'Quick links', klik daarna op 'Active topics'. In de huidige lay-out is dit menu aan de linkerkant te vinden onder de header en naast 'AVO Forum'. Het zijn drie horizontale streepjes onder elkaar.

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!

Kijk ook even naar AVO blog: http://avo-blog.nl

Post Reply