FAQ: Eerder Gestelde Vragen

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

Locked
Admin
Beheerder
Beheerder

FAQ: Eerder Gestelde Vragen

Post by Admin » Thu 30 Jul 2009, 21:47

Eerder Gestelde Vragen

Q: Wat gebeurt er met die leden die eigenlijk zich een hele tijd geleden hebben geregistreerd, maar verder niets van zich hebben laten horen?
A: Dat is voer voor het beheer.

Q: Waarom is er wel een dagelijks leven, hobby forum, maar geen sport forum?
A: Daar is geen interesse naar (eerder is hier een sportgedeelte geweest, er was geen animo voor), je kan wel terecht bij Dagelijkse Dingen.

Q: Is er ook een forum of subforum waar je het kan hebben over stijlen like emo, punk, metal ofzoiets?
A: We hadden een Muziek & Media subforum en we hadden ooit een speciaal subforum voor de hardere muziekvormen onder de naam The Undisputed Cataclysmic Utterly Dark Corner of Chaos. Doordat het forum uit de voegen groeide, maar de diverse subfora eerder voor verwarring zorgde in plaats van duidelijkheid, is er besloten om het forum te verkleinen met een grotere focus op Japan. De speciale subfora bestaan nu nog maar alleen in onze herinneringen.

Q: Ik zit met een probleem hier op het forum dat ik niet zomaar op tafel durf te gooien... Wat moet ik doen?
A: Mail je probleem naar de Vertrouwenspersoon op vertrouwenspersoon@avo-forum.nl , deze zal je zeker helpen. Zo kan je probleem efficiënt worden opgelost.

Q: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik bv. het einde van een boek of film kan verklappen zonder dat mensen die het niet wilden weten er last van hebben?
A: Daarvoor gebruik je de spoilertag die bovenaan het tekstvak verschijnt tijdens het aanmaken van een bericht. Neem nu dat ik het volgende zou willen "spoilen":
'Avo is ongelooflijk gezellig!',
wordt dit als volgt opgelost:

Code: Select all

[spoiler]'Avo is ongelooflijk gezellig!'[/spoiler]
met als resultaat:
Spoiler: weergeven
'Avo is ongelooflijk gezellig!'
[/b]

-close-

Heb je zelf nog een vraag? Stel deze dan in een nieuw topic! ;)

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!

Kijk ook even naar AVO blog: http://avo-blog.nl

Locked