Suggestie

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

as33kawaii
Otaku
Otaku

Re: Suggestie

Post by as33kawaii » Thu 31 May 2012, 18:18

Ik heb geen nadelen ondervonden op de manier hoe je het geïmplementeerd heb.
Op de pc heb ik geen merkbare vertraging ondervonden, misschien dat de wat oudere telefoons er wat meer moeite mee zullen hebben.
Op sommige sites staat er bv bovenaan: show 25, 50, 100 topics per pagina.
Dat was wat ik eigenlijk in gedachte had, maar deze manier is ook gewoon goed zover ik op dit moment kan zeggen.

Image
recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 31 May 2012, 18:31

Hmm.. daar kan ik wel naar kijken.

Maar tot op heden staat er gewoon 100 berichten op een pagina. Dat is een simpele aanpassing. Geen extra mod(ificatie aan de layout of database). Ook de overzichtpagina's zoals 'Toon ongelezen berichten' gaan tot 100 per pagina. En zolang er niemand problemen mee heeft, blijft dat zo.

Ik zal verder kijken naar de mogelijkheden ^_^

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

as33kawaii
Otaku
Otaku

Post by as33kawaii » Thu 31 May 2012, 18:40

Het hoeft voor mij niet, zoals het nu is vind ik ook prima.
Denk niet dat er veel mensen zijn die het echt nodig hebben, tis meer bonus-spul ;p

Image
recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 31 May 2012, 18:42

Zo kan je het ook zien ^_^
Ik vond het geen probleem om het in te stellen!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Admin
Beheerder
Beheerder

Post by Admin » Fri 11 Apr 2014, 20:08

Omdat dit onderwerp omhoog werd gehaald, terwijl het laatste bericht in mei 2012 werd geplaatst sluit ik dit bericht.

Heb je een suggestie voor het forum? Maak een eigen topic aan, geef in je titel aan dat het om een suggestie gaat en in het kort wat de suggestie precies is.

Hartelijk dank! Samen met jullie maken we AVO Forum beter!

Het beheer

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!

Kijk ook even naar AVO blog: http://avo-blog.nl

Locked