Wat mis jij op AVO?

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Wat mis jij op AVO?

Post by Fran » Mon 18 Nov 2013, 15:05

En imageshack en photobucket (als ik het goed heb) of anders postimage.org. Dat is eigenlijk een beetje de opties die er zijn.

Ik zie dat je een voorbeeld linkt van een forum die niet draait op PHPBB. Maar ik wist eigenlijk al waar je het over had, zonder het voorbeeld. Ik denk dat het mogelijk is, ik ben nog niet in de stof gedoken. Ik ben net terug van een weekendje conventie verslaan, dus vandaar ook nu pas een antwoord van mij. Want mijn globals weten namelijk niks van scripten. Anders had je al een antwoord.

Als er echt mensen (meer dan 2) zijn dit echt een heel groot probleem vindt en dat ze daarom veel tijd kwijt zijn aan het verkleinen van hun plaatjes, dan wil ik er wel naar kijken. Helaas is een forum als PHPBB niet zoals Wordpress waar je snel een plugin kan downloaden om iets aan te passen.

Tot die tijd, adviseer ik je te roeien met de riemen die er zijn.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Mon 18 Nov 2013, 19:43

Ok, dank.

En voor je vraag eerder: Ik upload ze naar Photobucket.

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Mon 18 Nov 2013, 20:23

Photobucket kan je automatisch laten verkleinen.
En inderdaad, ik wist totaal niet of het mogelijk was. Mijn programmeerskills en alles wat daarrond hangt zijn echt super minimaal, zoniet niet bestaande

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Tue 19 Nov 2013, 12:55

Dj_Robintje wrote:Photobucket kan je automatisch laten verkleinen.
En inderdaad, ik wist totaal niet of het mogelijk was. Mijn programmeerskills en alles wat daarrond hangt zijn echt super minimaal, zoniet niet bestaande
Ja nou dat heb ik dus geloof ik standaard uitstaan, omdat ik niet wil dat de kwaliteit van de foto's onnodig omlaag gaat.

Image

Post Reply