» AVO: Bug gevonden?

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

Post Reply
Admin
Beheerder
Beheerder

» AVO: Bug gevonden?

Post by Admin » Thu 17 May 2012, 11:40

Werkt er iets niet op het forum wat wél hoort te werken?

Geef het aan ons door en wij gaan ernaar kijken.

Mocht het gaan om foutmeldingen, dan zien wij graag een screenshot van deze foutmelding en de handelingen die je hebt gedaan, voordat deze foutmelding zich liet zien. Daarmee bedoelen we: wat deed je precies voordat de foutmelding tevoorschijn kwam?

VB: Je klikt op een knop om een nieuw bericht aan te maken, maar het forum begeleidt je naar de homepage.

Laat het ons zo snel mogelijk weten (dat kan in dit onderwerp) en wij proberen het op te lossen.

Het beheer

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!

Kijk ook even naar AVO blog: http://avo-blog.nl

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Re: » AVO: Bug gevonden?

Post by Shizu » Tue 29 Jan 2013, 08:24

Ik kan niet naar de MMORPG pagina op AVO..
Mijn Google Chrome geeft dan aan dat er Malware is..
Geen idee wat dat is maar ik kan niet naar de pagina :'D

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 29 Jan 2013, 08:30

Bedoel je de topic? Goed, ik ga straks meteen de computer op en even testen. Ben zelf fervent Chrome gebruiker en wil dus ook wel weten waar dit om gaat. Had je nog andere tabs en programma's open staan? En heb je misschien een screenshot van de foutmelding?

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Tue 29 Jan 2013, 09:52

Ik zit nu op een computer op school.
Als de foutmelding hier ook komt maak ik er een screenshot van.
Anders is het mijn computer...
En ja ik had andere tabs open staan. Facebook en Twitter

Edit: Op school gebruiken we geen chrome.
Ik moet dus wachten op thuis.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 29 Jan 2013, 10:48

Bedankt voor het doorgeven. Niet ècht een bug, maar wel belangrijk om opgelost te worden. Ik gebruik zelf Chrome en krijg dezelfde melding. Het heeft te maken met de website 'members.multimania.nl'. Deze website staat gelinkt (als in gewone link of signature). Deze website is verdacht, zie deze website (van Google).

Momenteel in onderzoek.

EDIT:

Het was de avatar en signature van Fyrex. Deze heb ik moeten verwijderen. Sorry Fyrex.

Ik stuur hem nog een PM dat zijn avatar en signature waren gehost op een website dat als verdacht wordt beschouwd door Google/Chrome.

Onderzoek afgerond.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 29 Jan 2013, 12:02

Kan deze link trouwens de reden zijn geweest dat iemand anders ook al bericht kreeg, maar dacht dat het om AVO zelf ging? Indien ja, dan is het nu waarschijnlijk opgelost?

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 29 Jan 2013, 12:15

Spitch TVB wrote:Kan deze link trouwens de reden zijn geweest dat iemand anders ook al bericht kreeg, maar dacht dat het om AVO zelf ging? Indien ja, dan is het nu waarschijnlijk opgelost?
Dat is zeker mogelijk! Overal waar Fyrex gereageerd heeft, kan iemand dat probleem ontvangen. Omdat zijn avatar en signature werden opgeroepen via de multimania website.

Maar mocht je zo'n melding ontvangen, dan is het wel belangrijk om zo specifiek mogelijk te zijn (zoals Shizu dat is geweest, ze wees een onderwerp aan), zodat er naar gekeken kan worden. Dat werkt namelijk veel sneller. Anders kunnen wij er namelijk heel weinig mee. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 30 Jan 2013, 13:52

"Bedankt voor het oplossen van het probleem!"
Graag gedaan. :) Mocht je nog een bug tegenkomen, laat het ons zo snel mogelijk weten. Maar ook zeer specifiek. Waar komt de bug voor? Dan kunnen we je beter helpen!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply