Problemen met PM versturen?

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

Problemen met PM versturen?

Post by Fran » Tue 08 Jan 2013, 22:48

Ik heb begrepen van Spitch TVB dat er een aantal deelnemers aan de Guild Wars 2 hunting problemen hebben met het versturen van een PM. Een PM die ze willen versturen naar Spitch TVB word niet verstuurd. Het is mij onduidelijk wat er gebeurd en waarom een PM op dat moment niet verstuurd wilt worden nadat er op het knopje bevestig is gedrukt. Mij is onduidelijk of er een foutmelding gegeven wordt.

Mochten je het probleem hebben dat je geen PM kan versturen, laat het mij even weten. Belangrijk is ook welke acties je hebt ondernomen om een PM te sturen en of je een foutmelding kreeg. Dan zal het makkelijker zijn voor mij om het probleem op te lossen.

Alvast dank.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Anvica
Otaku
Otaku

Re: Problemen met PM versturen?

Post by Anvica » Thu 11 Jul 2013, 21:43

Nou, ik weet niet of ik een probleem heb met het versturen van een PM maar is het normaal dat een bericht in het postvak UIT blijft staan en niet in verzonden berichten staat? Ik vroeg me even af of dat verschil maakt..

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 11 Jul 2013, 21:48

Anvica wrote:Nou, ik weet niet of ik een probleem heb met het versturen van een PM maar is het normaal dat een bericht in het postvak UIT blijft staan en niet in verzonden berichten staat? Ik vroeg me even af of dat verschil maakt..
Systeem kan nogal verwarrend zijn. Berichten die in Postvak UIT staan, zijn nog niet gelezen door de ontvanger.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Anvica
Otaku
Otaku

Post by Anvica » Thu 11 Jul 2013, 22:02

Ah okay... :) Dank je!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 11 Jul 2013, 22:03

Anvica wrote:Ah okay... :) Dank je!
Geen probleem! Jij bedankt voor je vraag. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply