Mobiele versie AVO Forum

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Mobiele versie AVO Forum

Post by Fran » Tue 30 Jul 2013, 19:10

Spitch TVB wrote:Het werd wel herkend als smartphone, maar ik kon er niet mee wat ik wilde doen, dus verkoos ik de gewone versie boven de mobiele.
Ah, op die manier ging je steeds terug.

Ja, ik weet dat het menu niet helemaal geweldig is qua gebruik. Dat krijg je met vele functies en een klein schermpje.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Tue 20 Aug 2013, 20:57

De mobiele versie werkt bij mij nu prima!
Het blijft soms veel op 1 scherm, maar intussen kan ik perfect elk menu'tje gebruiken.

In het verleden bleven ze niet staan, nu wel =) Dus kan ik ook op de opties klikken!
Die update is dus goed :)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 20 Aug 2013, 20:59

Mooi om te horen!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Tue 20 Aug 2013, 22:31

De menu's lijken ook fijn te werken op mijn iPhone.
Afbeeldingen worden ook kleiner met de mobiele layout, dit is dus ook verholpen lijkt het op.

Hier de dingen die nog niet 100% naar behoren werken, niet om de verbeteringen minder lof aan te doen maar puur voor de volledigheid.

Lange links zijn nog steeds een probleem, maar denk dat extreem lange links zelfs op de normale layout voor problemen zouden zorgen en dat dit lastig te fixen is, tevens is dit niet super storend.

Video's werken allemaal op mijn iPhone, het valt nog wel buiten de layout zoals bij eerdere afbeelding van youtube, kijken van video opent zich netjes in volledig scherm. (geld voor alle bbcodes, vimeo en dailymotion werken ook prima.)

Soundcloud laat hij alleen de link naar de soundcloud zien, afspelen op mijn mobiel lukt niet, maar dit is een beperking waar mee te leven moet zijn. :)

Al met al is de update erg goed gelukt, het probleem die me het meeste dwars zat is opgelost, het niet goed werken van het menu! :D

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 20 Aug 2013, 23:13

Kijk! Een prachtrapport!

De lange links is ook in de gewone layout een probleem. Het is fijn dat hij gewoon de foto's kan verkleinen. Soundcloud is iets wat niet een heel groot probleem is. Als het op te lossen is, zal dat ook gedaan worden.

Fijn dat de update een verbetering is. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Mon 26 Aug 2013, 11:01

Wat moet er anders aan zijn als ik vragen mag? ><

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 26 Aug 2013, 11:26

SuperShizuko wrote:Wat moet er anders aan zijn als ik vragen mag? ><
Er is niet een hele grote verandering doorgevoerd, maar de menu's zijn zo aangepast dat ze niet heel snel inklappen. Dat was in de oude versie wel het geval en werkte tot frustratie, ook bij mij. Je moest dan heel voorzichtig met het pijltje het menu af.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Thu 17 Jul 2014, 23:42

Wel leuk dat de mobiele layout inmiddels gewoon soepel werkt en vrij makkelijk te navigeren is, vooral als je kijkt naar de hoeveelheid ruimte dat er gebruikt wordt voor zaken als menu's etc.
Komt goed uit met dit mooie weer! Nu kan iedereen op AVO blijven komen terwijl ze lekker in het zonnetje liggen, op die manier hoeven mensen zich ook niet af te vragen wat ze nou moeten doen in die zon. ;)

Maar heb laatst het forum even snel bekeken op de mobiele layout en het werkt een stuk fijner dan toen ik mijn eerste ervaring ermee had, al is er qua uiterlijk weinig veranderd is de functionaliteit wel verbeterd.

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 17 Jul 2014, 23:45

Qua uiterlijk is het nog steeds niet veel bijzonders, maar ik maak er zelf ook veel gebruik van de mobiele versie. Het werkt prima en snel. En dat is best wel fijn. Hartstikke handig voor als je onderweg ben en even snel wat kwijt wilt op het forum! :)

Leuke bump, Cypher! :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sun 20 Jul 2014, 13:38

Ik moet het zeker ook nog eens wat meer gaan bekijken.
Op de tablet werk ik er best graag mee, al een tijd. De telefoon eerder wat minder, maar moet hem zeker nog eens een nieuwe kans geven, zeker nu mijn telefoon ook een android is geworden.

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Chachamaru
Bangya
Bangya

Post by Chachamaru » Sun 20 Jul 2014, 20:04

ik heb soms het probleem dat ik iets niet kan posten maar voor de rest werkt het perfect!

Image

hide / X Japan / Kami / Malice Mizer / Chachamaru / Vaniru / Buck-Tick

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 21 Jul 2014, 10:56

Oh! Kan je achterhalen wanneer je dat soort problemen hebt?

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Thu 07 Aug 2014, 15:02

Ik ben nog niet op het probleem van dat niet kunnen posten gestoten, of het moet eraan liggen dat mijn verbinding kortstondig uitligt, maar daar kan AVO uiteraard niets aan doen!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 18 Aug 2014, 21:58

Ja, het kan ook aan de host liggen. Maar laat het in ieder geval weten, misschien kan ik er iets aan doen! :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply