Onderscheid in genres

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

Seiji
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Re: Onderscheid in genres

Post by Seiji » Sun 15 Sep 2013, 00:54

Fran wrote:Ehm Seiji? Waarom heb je niet op de rest van het commentaar gereageerd? Want daar ging het mij meer om, dan om de index (dat is een geval apart).
Je bedoelt de discussie over dat pop te breed is als genre en dat sommige genres niet goed staan?
Om eerlijk te zijn kan ik daar niet echt over meepraten.. zoals eerder aangegeven heb ik totaal geen verstand van muziek, dus heb ik eigenlijk geen flauw idee hoe ik op het commentaar moet reageren.. sorry :(
Fran wrote:En wat betreft de index: als je het echt niet wilt bijhouden, mag je het gerust zeggen. ;)
Natuurlijk wil ik jullie wel helpen met bijhouden! Dat is echt niet het issue hoor :)
Zoals ik eerder had aangegeven maak ik me eerder zorgen om de tijd, omdat het best nog wat werk kost ben ik bang dat ik het niet snel genoeg af zal krijgen.

Komt omdat ik deze en komende maand aardig wat op de planning heb staan, daarom zal ik in september, oktober en de eerste twee weken van November minder actief zijn dan normaal.

Mochten er nog kleine dingetjes zijn waarmee ik kan helpen, laat even weten. Ik doe het met alle plezier! ^^

Image
Anime-Planet.com - anime | manga reviews

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 15 Sep 2013, 10:48

Seiji wrote:
Fran wrote:Ehm Seiji? Waarom heb je niet op de rest van het commentaar gereageerd? Want daar ging het mij meer om, dan om de index (dat is een geval apart).
Je bedoelt de discussie over dat pop te breed is als genre en dat sommige genres niet goed staan?
Om eerlijk te zijn kan ik daar niet echt over meepraten.. zoals eerder aangegeven heb ik totaal geen verstand van muziek, dus heb ik eigenlijk geen flauw idee hoe ik op het commentaar moet reageren.. sorry :(
Jij komt met het idee om te taggen, dus ik nam aan dat je wel een idee had hoe je zoiets zou doen/hoe je het idee zou vormgeven. Daarom wachtte ik op jouw reactie, want sinds pagina 2 bespreken wij dit al en er was verder geen input van jou. (of verdediging van het idee). Vandaar! :)
Seiji wrote:
Fran wrote:En wat betreft de index: als je het echt niet wilt bijhouden, mag je het gerust zeggen. ;)
Natuurlijk wil ik jullie wel helpen met bijhouden! Dat is echt niet het issue hoor :)
Zoals ik eerder had aangegeven maak ik me eerder zorgen om de tijd, omdat het best nog wat werk kost ben ik bang dat ik het niet snel genoeg af zal krijgen.

Komt omdat ik deze en komende maand aardig wat op de planning heb staan, daarom zal ik in september, oktober en de eerste twee weken van November minder actief zijn dan normaal.

Mochten er nog kleine dingetjes zijn waarmee ik kan helpen, laat even weten. Ik doe het met alle plezier! ^^
Ik laat het je wel weten wanneer je mij kan helpen. Bedankt dat je wilt helpen en succes met de drukte.

In ieder geval gaat dit idee mij iets te ingewikkeld worden. Cypher kan mij wel helpen met taggen van de onderwerpen die bestaan (dank!) en DragonNL had ook zijn bijdrage gedaan. Dank daarvoor, DragonNL. Maar waar het uiteindelijk op neer gaat komen - wat mij dus ook tegenstaat: de admin moet het dan gaan bijhouden. En dat is mij iets te veel van het goede.

Dit project zet ik niet door! Het idee leek mij verder niet eens heel slecht, ik wilde hem al na een week invoeren! Maar het werd uiteindelijk te ingewikkeld. Ik wilde het bij de basis houden (rock, metal, pop), maar dan moeten we het ook goed doen. Plus het kost te veel tijd.

Cypher, zou jij de index van J-music anders doen? *kijkt lief*

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sun 15 Sep 2013, 11:30

Fran wrote:Cypher, zou jij de index van J-music anders doen? *kijkt lief*
Wil er best even mee aan de slag, is vooral veel werk niet erg moeilijk gelukkig. :)

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 15 Sep 2013, 11:35

Cypher wrote:
Wil er best even mee aan de slag, is vooral veel werk niet erg moeilijk gelukkig. :)
Jup en jij kan het bericht van Darcy Maris aanpassen, als het goed is. http://www.avo-forum.nl/viewtopic.php?f=11&t=370

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Sun 15 Sep 2013, 12:58

Cypher wrote:
Uhm.. zou je in ieder geval a.u.b. ook de tags van capsule aan kunnen passen. Zoals het er nu staat stoor ik me er mateloos aan.. :/

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 15 Sep 2013, 13:03

DragonNL wrote:
Cypher wrote:
Uhm.. zou je in ieder geval a.u.b. ook de tags van capsule aan kunnen passen. Zoals het er nu staat stoor ik me er mateloos aan.. :/
Dat is geen probleem.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Sun 15 Sep 2013, 13:05

Fran wrote:
Dat is geen probleem.
Ja, dank u wel. :)

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 15 Sep 2013, 13:13

DragonNL wrote:
Fran wrote:
Dat is geen probleem.
Ja, dank u wel. :)
Het is aangepast! :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sun 15 Sep 2013, 13:45

Fran wrote:
Cypher wrote:
Jup en jij kan het bericht van Darcy Maris aanpassen, als het goed is. http://www.avo-forum.nl/viewtopic.php?f=11&t=370
Topic is nu up-to-date :)

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 15 Sep 2013, 14:05

Cypher wrote:
Topic is nu up-to-date :)
Lekker bezig, Cypher. Mijn dank heb je.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply