[Techno/Electronica] Aira Mitsuki

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

Locked
DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Mon 16 Sep 2013, 16:20

youtube en vimeo onder andere zijn precies hetzelfde. Het enigste verschil is dat je bij die streaming sites niet hoeft te wachten totdat het bestand op je HDD staat. Ik had het volle nummer ook kunnen oploaden naar vimeo, dan had je dat wél geaccepteerd. De reden dat ik dat alleen niet doe, is omdat ik geen site ken die je in staat stelt om audio te streamen met 1,5Mb p/s. Dus nogmaals:

*verwijderd*

Als je dit niet toestaat, ga dan voor gelijke behandeling, en verwijder ook meteen álle youtube, dailymotion, soundcloud en vimeo onderdelen op deze site met dezelfde soort inhoud.

Auteurswet

Artikel 16b
1
Als inbreuk op het auteursrecht op een werk van letterkunde, wetenschap of kunst wordt niet beschouwd de verveelvoudiging welke beperkt blijft tot enkele exemplaren en welke uitsluitend dient tot eigen oefening, studie of gebruik van de natuurlijke persoon die zonder direct of indirect commercieel oogmerk de verveelvoudiging vervaardigt of tot het verveelvoudigen uitsluitend ten behoeve van zichzelf opdracht geeft.
2
Waar het geldt een dag-, nieuws- of weekblad of een tijdschrift of een boek of de partituur of de partijen van een muziekwerk en de in die werken opgenomen andere werken, blijft die verveelvoudiging bovendien beperkt tot een klein gedeelte van het werk, behalve indien het betreft:
a
werken, waarvan naar redelijkerwijs mag worden aangenomen geen nieuwe exemplaren tegen betaling, in welke vorm ook, aan derden ter beschikking zullen worden gesteld;
b
in een dag-, nieuws- of weekblad of tijdschrift verschenen korte artikelen, berichten of andere stukken.

"Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use."
Last edited by Dj_Robintje on Mon 16 Sep 2013, 17:02, edited 1 time in total.
Reason: Zelfde als eerder => Wij stellen dit soort links niet zo op prijs, het is geen warez forum.

Image

TSTJoyce
Otaku
Otaku

Re: [Techno/Electronica] Aira Mitsuki

Post by TSTJoyce » Mon 16 Sep 2013, 16:42

Serieus gast?
Loop toch eens niet zo moeilijk te doen elke keer.

Als Fran het niet wil dan wil ze het niet. Punt uit. Einde Discussie. Move on.

DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Mon 16 Sep 2013, 16:50

DeSushiTimes wrote:Serieus gast?

En ik doe moeilijk omdat? Zij is degene die hier een probleem van maakt. Als je niks zinnigs te zeggen hebt reageer dan niet.

Image

TSTJoyce
Otaku
Otaku

Post by TSTJoyce » Mon 16 Sep 2013, 16:54

DragonNL wrote:
DeSushiTimes wrote:Serieus gast?

En ik doe moeilijk omdat? Zij is degene die hier een probleem van maakt. Als je niks zinnigs te zeggen hebt reageer dan niet.

Omdat je niet overal een discussie van hoeft te maken (werk ik zelf aan mee omdat ik me kapot erger aan je) en je gewoon Fran haar keuzes te respecteren hebt of je het er nou mee eens bent of niet. Als zij een download link te ver vindt gaan is dat háár keuze. Zij is eigenaar/moderator en mag zelf haar grenzen stellen wat ze (niet) oké vindt. En dat heb je maar te pikken of je gaat ergens anders heen. Maar voordat dit weer zo'n drama post wordt is dit meteen mijn laatste reactie op deze discussie.

as33kawaii
Otaku
Otaku

Post by as33kawaii » Mon 16 Sep 2013, 16:59

*cough*
1: Fran is hier de baas, dus ook al doet ze voor jouw gevoel moeilijk, dan heb je gewoon pech.
Gelijke behandeling zeg je? Er zit een verschil tussen jouw mega-upload whatever link met een .wav file.
Het verschil zit hem vooral er in dat je met youtube links het beeld/geluid niet op kan slaan, maar wel af kan spelen (althans niet zonder..hulp :P)
Hoe dat in de wet geregeld wordt, ja, geen idee, zijn zoveel discussies mogelijk.

Fran wilt gewoon gezeik voorkomen, dus vandaar dat dit soort hotlinks er niet mogen komen.
Wellicht een ander verhaal als de artiest het gratis weggeeft.

-just my2cents-

Image
recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 16 Sep 2013, 17:08

Ik wil het niet. Klaar nu.

Gesplitst uit het oorspronkelijke onderwerp, omdat het enorm offtopic gaat. Graag in het oorspronkelijke onderwerp doorgaan over de artieste.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Locked