Suggestie: Upload knopje AVO

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

Post Reply
as33kawaii
Otaku
Otaku

Suggestie: Upload knopje AVO

Post by as33kawaii » Wed 09 Apr 2014, 21:02

Ongetwijfeld hebben de meeste mensen hier ooit aan gedacht: Een AVO upload knopje voor foto's
Niet meer die eindeloze cyclus: foto-upload-site>foto uploaden>link kopieren>terug naar AVO>plakken en soms tussenin nog een captcha moeten invullen om te bewijzen dat je geen bot ben.
Ik gebruikte eerst overal puu.sh voor, maar vanwege de nieuwe policy werd het handige onhandig op fora.

Potentiële nadelen: Avo heeft na verloop van tijd gigabytes aan extra ruimte nodig, en gaat meer geld kosten.
Zou cool zijn als er een gratis service was zoals tinypic die de foto's "altijd" laat staan, en daarbij ook een copy+paste code heeft voor phpbb gebaseerde websites... Ooit iemand onderzoek naar gedaan toevallig?

Of cool als er gewoon een puu.sh equivelant is die wel onbeperkt de data laat staan, met een [img] tag modus. Met helemaal mooi een automatische "resizer" zodat je niet zoveel tijd kwijt ben aan het verkleinen van te grote afbeeldingen.
Kan me voorstellen dat mensen weinig of geen foto's posten omdat ze gewoon geen zin hebben om al die stappen te doorlopen, of het gewoon niet kunnen.

Image
recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Suggestie: Upload knopje AVO

Post by Fran » Wed 09 Apr 2014, 22:20

Er is een optie die ik kan aanzetten, zodat jullie allemaal (onbeperkt) dingen kunnen uploaden. Juist om datgene wat je net aanhaalt heb ik het dus niet gedaan. Ik verdien niks aan AVO en moet het doen van mijn eigen geld en donaties. Ik zie het niet zitten.

Ik kreeg even terug al een PM wat betreft het image resizen. Top idee. Gaat ingevoerd worden. Wanneer? Dat kan nog wel even duren, tot die tijd moet je het even doen met die 'extra' moeite. Ik vind het zelf niet heel veel moeite, maar zo ben ik.

En over de gratis service. Zou inderdaad cool zijn. :) Geen onderzoek naar gedaan.

Dit was in ieder geval onze service naar de leden toe:
viewtopic.php?f=3&t=171

Wegens omstandigheden gaat het mij ook niet lukken om op kort termijn onderzoek te gaan doen naar iets van een gratis service en alles wat je hebt aangehaald. In ieder geval goed dat je het hebt aangekaart!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Suggestie: Upload knopje AVO

Post by Fran » Mon 04 Apr 2016, 11:31

In ieder geval heb ik nu de grootte van de afbeeldingen losgelaten, doordat er nu een LIghtbox is ingesteld.

Meer informatie alhier: viewtopic.php?f=4&t=6307

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply