AVO Poll #3: Ben je al eens naar Japan geweest?

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

Post Reply

Ben je al eens naar Japan geweest?

Ja
4
44%
Nee
4
44%
Nee, maar ik ga binnenkort.
1
11%

Total votes: 9

Fran
Beheerder
Beheerder

AVO Poll #3: Ben je al eens naar Japan geweest?

Post by Fran » Mon 04 Apr 2016, 11:35

Onder het mom: beter goed gejat dan slecht bedacht is er nu een AVO poll in het leven geroepen. Elke week een nieuwe poll en dus nieuwe kansen!

De vraag van deze week is: Ben je al eens naar Japan geweest? En als het antwoord ja is, dan is het tijd om op te scheppen: hoe vaak ben je al geweest?

Laat het weten in de poll en reacties zijn ook welkom. Nog beter is dat je met je ideetjes aankomt zetten bij mij of by Cypher via de PM! Als deze polls goed lopen, zal er een apart subforum aangemaakt worden!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Re: AVO Poll #3: Ben je al eens naar Japan geweest?

Post by Shizu » Mon 04 Apr 2016, 12:42

Ik wil niet eens opscheppen maar omdat Fran het zo lief vraagt haha.. Ben 2 keer geweest (augustus 2014 en juli/augustus 2015, kon niet in andere maanden want school..) en de 3e keer staat volgend jaar Mei/Juni gepland nadat ik mijn diploma heb! Ik schijn in april klaar te zijn, echt fijn!
Last edited by Shizu on Mon 04 Apr 2016, 13:57, edited 1 time in total.

Image

MetalHachiko
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by MetalHachiko » Mon 04 Apr 2016, 13:54

Kan nog niet helemaal opscheppen, ben in Januari geweest en ga Augustus weer :P misschien nog een keertje volgend jaar? misschien twee? wie weet xD

Visual Kei is not just a style, it's a way of life :P

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Mon 04 Apr 2016, 22:11

Ben helaas nog niet geweest en denk ook niet binnenkort al te gaan. Maar ooit op een dag! :P

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

OhnoNagisa
Hello Kitty fan
Hello Kitty fan

Post by OhnoNagisa » Tue 05 Apr 2016, 00:37

Ik ben al aantal keer geweest naar Osaka en Nagoya en Kyoto. Zelf ik vind Kyoto leukste want is mooi met veel shrine.(神社) ik weet niet in de nederlands haha. Verder is Osaka nanba(難波) ook heel mooi! Veel winkels en ook beetje visual kei achtig winkel. Game arcade en veel karaoke bar. Veel stands van Takoyaki en ook niet heel duur. Takoyaki is must eat in Osaka!
Verder in Nagoya je hebt Osu Kannon street. Het is ook winkel centrum/straat met veel winkels en ook maid cafe. Er is cosplay winkel(bodyline) en ook grote game arcade waar je kan maken purikura (japanese photo booth) is 400 yen. Je kan foto naar je mobiel ook sturen(alleen japanse mobiel want je stuurt naar docomo bijv) maar word ook uitgeprint in de printertje.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 12 Apr 2016, 21:09

Ohja, ik ben diegene die straks kan zeggen dat ik EINDELIJK naar Japan ben geweest. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply