Gezocht: Nieuw forumactiviteit!

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

Gezocht: Nieuw forumactiviteit!

Post by Fran » Mon 12 Dec 2016, 15:14

Beste leden,

Ik ben op zoek naar leuke forumactiviteiten om het forum een boost te geven. Ik geef toe, een forum is iets wat ouderwets genoemd kan worden; de social media heeft laten zien dat een forum in principe niet meer nodig is. Maar ik ga niet zomaar een forum sluiten! Dat heeft te maken met het feit dat het forum nog altijd een veilig en gezellig haven is voor velen en ik geef toe: ook voor mijzelf. En dus ben ik op zoek naar leuke activiteiten om het forum actief te houden en eventueel nieuwe leden aan te trekken.

In het verleden hebben we de AVO Kalenders gehad, maar ook de AVO huntings, SinterKerst surprises, AVO boekje op reis, kerstkaarten sturen en meer om het community gevoel te creeeren. De laatste jaren is de interesse afgenomen en zijn deze activiteiten niet meer doorgezet. Maar dat is natuurlijk wel jammer.

Wat bijvoorbeeld nog wel loopt is de Band/Artist of the Months (elke drie maanden een nieuwe header). Hier kunnen jullie Japanse bands/artiesten voorstellen voor de poll en uiteindelijk zal de rest van het voren een stem uitbrengen. De band/artiest met de meeste stemmen komt in de header te staan.

Daarnaast vraag ik geregeld leden op het forum om hun mening om het forum of de community te verbeteren. En dat doe ik bij deze nog eens, want ik betrek graag jullie erbij om het forum te verbeteren en leuker te maken! Dus laat vooral van je horen! :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply