» FAQ: Waarom verdwijnen mijn berichten?

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

Post Reply
Admin
Beheerder
Beheerder

» FAQ: Waarom verdwijnen mijn berichten?

Post by Admin » Wed 29 Jul 2009, 22:55

Waarom verdwijnen mijn berichten?

Q. Ik heb een bericht geplaatst in Mededelingen en deze is nu opeens verdwenen. Wat is ermee gebeurd?
A. Berichten die geplaatst worden bij Mededelingen, door een lid, wordt verplaatst naar een juiste subforum. Mededelingen is een subforum geschikt voor moderators en administrators die hun mededelingen over hun subforum of het gehele forum willen plaatsen.

Q. Ik heb een reactie geplaatst bij een gedicht/verhaal/column, maar het is verwijderd.
A. Berichten die korter dan 2 woorden zijn of gevuld zijn met onzin, dat geen betrekking heeft op het onderwerp en meer bedoelt zijn om de berichtenteller van je account omhoog te schroeven worden verwijderd. Achteraf gaat je berichtenteller ook omlaag, dit wordt automatisch gedaan. We willen je hierbij vragen om rekening te houden met de berichten die je plaatst. Voor onzinberichten hebben we het subforum Baka Land Forum.

Q. Ik heb 2 berichten onder elkaar gezet en nu is het 1 bericht. Wat is er gebeurd?
A. Dubbelposten op AVO wordt niet gewaardeerd, indien de moderator of admin het nodig vind, voegt zij deze 2 berichten samen. Vaak is het onnodig om te dubbelposten. Dit wordt vaak ook gezien als bumping en spammen. Hou er rekening mee en edit je bericht in plaats van dubbelposten. Net zo makkelijk! Mocht er minstens twee uur tussen de twee berichten zitten, dan zal de moderator de berichten niet samenvoegen.

Q. Ik heb een bericht gevonden dat lijkt op spam. Hoe zorg ik ervoor dat dit verwijderd wordt?
A. Je kan het bericht aanduiden als spam. Rechts onderin het bericht is een schild te vinden (naast de button met het vraagteken). Hou je muis erboven. Als je de tekst 'Meld dit bericht' ziet, zit je bij de juiste knop. Klik erop en meld dit bericht. Of stuur een mailtje naar info@avo-forum.nl met de link naar de topic en wie de zogenaamde spammer is en wij bepalen of het spam is of niet. Misbruik van deze optie wordt bestraft met een warn.

Heb je nog steeds een vraag of je verdwenen berichten. Stuur een e-mail naar info@avo-forum.nl.

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!

Kijk ook even naar AVO blog: http://avo-blog.nl

Post Reply