Jouw Nieuwste Aankopen

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Jouw Nieuwste Aankopen

Post by Fran » Sun 16 Apr 2017, 14:10

Heb eindelijk Hallelujah van THE NOVEMBERS binnen en vrijdag heb ik Strangers van HOTEI gekocht.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Mon 25 Dec 2017, 14:00

Type A van DaizyStripper - 4GET ME NOT gepre-ordered. Kon het niet laten, ik moet dit hebben!!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 25 Dec 2017, 17:09

Na het lezen van je reactie in het onderwerp van DaizyStripper, geef ik je groot gelijk!

Ik heb net ook een aankoop gedaan, namelijk een digitale aankoop van de single lightless 〜鈍い、闇。〜 van emmurée.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 09 Jan 2018, 22:54

Tralalalala.

MADAME EDWARDA's Reve Desir is aangekocht, maar ook cali gari's 2DVD versie van 回想、睡蓮と向日葵, maar ook een oudere DVD van cali gari (從) en een cd van …。【サイレンス】.

Tsja, ben jarig geweest. Dan krijg je dat. ;)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Wed 10 Jan 2018, 08:23

Zondag wat op de fair gekocht, in december een Yuri on Ice fukubukuro van 10 dollar (maar ze shippen naar mijn idee erg sloom want het is nog steeds niet onderweg en voor kerst besteld dus dat is een eerste en laatste keer), lycanroc pins, ita pouch, animedia magazine met de free boys erop en een externe harde schijf. Nu weer wachten op volgende salaris!

Image

Post Reply