Wat heb jij gedroomd vannacht?

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

Wat heb jij gedroomd vannacht?

Post by Fran » Fri 11 Mar 2011, 22:54

Deel hier je dromen (dat mag lekker kort zijn of heel uitgebreid) die je afgelopen nacht hebt gedroomd.

Laat ik starten met wat ik nog weet!

Ik had een tussenuur op school en ging dus naar Leiden (vanaf Den Haag), daar ging ik naar de school van Darcy Maris om daar een les te volgen. De docent vond dat in eerste instantie niet fijn, had dat moeten doorgeven vooraf.

Dus ik heb de les gevolgd, moest opdrachten maken, maar dat was erg moeilijk. Want het was allemaal in het Japans.

Nu jij!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Re: Wat heb jij gedroomd vannacht?

Post by Spitch TVB » Fri 11 Mar 2011, 23:08

Van vannacht kan ik me niks herinneren, maar een aantal dagen terug had ik een nogal... euh... gore droom. In de zin stinkende zin van geld. XD
Spoiler: weergeven
Ik droomde namelijk dat ik heel nodig een ei moest leggen, maar ik geraakte niet op tijd bij het toilet, dus moest het over een tree van een trap en moest ik daarna mijn eigen gevoeg maar te voet naar de plee brengen. Gelukkig ging het om een droge drol. Volgens sommige droomwoordenboeken wil dit zeggen dat ik me zorgen zou maken om financiën.

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

leanne2me
Otaku
Otaku

Post by leanne2me » Sat 12 Mar 2011, 15:25

^ lol

Gister,, ik herinner niet alles meer,, alleen een klein deel ^^"
Van uh,, ik kwam uit mijn kamer en toen zag ik een hele grote mand vol moet noten enz,,
Ik pakte mijn camera of mobiel (weet het niet meer) en toen ging foto's van maken xD

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 13 Mar 2011, 21:03

Zeer speciaal leanne! Ook Spitch zeer speciaal!

Ik kan me van afgelopen nacht niks herinneren :-)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 14 Mar 2011, 11:36

Ik ook niet. 'k Heb wel zeker gedroomd en het was spannend want wilde niet uit bed voor ik het einde zag, maar die kwam er maar niet... (Wat wel kwam, was de wekker)

Image

Selena~Cleopatra
Otaku
Otaku

Post by Selena~Cleopatra » Mon 14 Mar 2011, 20:28

Ik heb de laatste twee nachten gedroomd over het opmeten van meubels.

Zou totaal niet weten hoe dat komt >.<

BE the change you want to see in the world!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 16 Mar 2011, 13:27

Neeeeee neeeeee ;)

Ik droomde afgelopen nacht iets over de Gooise Vrouwen. Ik heb nog nooit een aflevering gezien en was ook niet van plan die film te zien. Maar er was dus nog iets en dát ben ik dus vergeten. Dus datgene in combinatie met de Gooise Vrouwen. Helaas.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sun 20 Mar 2011, 18:16

Eerst droom je over gooise vrouwen, nu bedrieg je me met Darcy om daarna samen een SM trio te vormen... Fran, Fran, Fran, waar gaat dit toch naartoe, meid? XD

Image

Darcy Maris
Otaku
Otaku

Post by Darcy Maris » Sun 20 Mar 2011, 18:20

Oi! Hoe kan een trio met mij nou een bedreiging zijn! o.0 Bij nader inzien....
SM trio met mij als master...
Jep, bedreiging!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 20 Mar 2011, 18:20

Spitch TVB wrote:Eerst droom je over gooise vrouwen, nu bedrieg je me met Darcy om daarna samen een SM trio te vormen... Fran, Fran, Fran, waar gaat dit toch naartoe, meid? XD
Wat heb jij gesnoven zeg... O_o

(...)

ik bedoel gedroomd zeg! O_o

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sun 20 Mar 2011, 18:41

Darcy Maris wrote:Oi! Hoe kan een trio met mij nou een bedreiging zijn! o.0 Bij nader inzien....
SM trio met mij als master...
Jep, bedreiging!
Blasphemy! Heiligschennis! 冒涜!

Geen idee wat ik vannacht heb gedroomd. Veel, dat wel, maar het hield geen steek. Ik geloof dat het ergens iets met school te maken had.

Image

Elyne
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Elyne » Tue 22 Mar 2011, 13:15

Gisteren gedroomd dat ik bij Paarse Cavia op bezoek was en vroeg of ik met haar zoontje mocht gaan wandelen , maar ze zei wel dat ik binnen het uur terug moest zijn, en blijkbaar kon ook zijn gedachten lezen. Ook raar dat er oude school vriendinnen bij haar op bezoek waren , ik vond het raar dat ze ze kende aangezien dat allemaal Belgen waren. Ook was een van de vriendinnen blijkbaar de dochter van Urbanus ( je weet wel de komiek) en die kende ze blijkbaar ook persoonlijk, ik was onder de indruk - in my droom dan :p verder stond ik opeens in de lift van een kliniek met nog een paar mensen - Belgen en ik vond het raar want de kliniek was in Nederland, blijkbaar was ik de weg kwijt want ik vroeg nog welke kant dat ik moest nemen om naar Paarse Cavia's huis terug te keren ( het was in dezelfde straat). En toen werd ik wakker. Geen idee wat dat allemaal betekende maar dat was raar.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 22 Mar 2011, 14:57

Zeer interessante droom Elyne. Maar vond je het in je droom raar dat Paarse Cavia jouw oude schoolvriendinnen kende of vind je dat raar achteraf?

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Elyne
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Elyne » Tue 22 Mar 2011, 15:09

In mijn droom vond ik het raar, want ik weet nog dat ik wist dat ik in Nederland zat maar toch waren er een heleboel van mijn oude schoolvriendinnen uit België daar. Net of alle twee de landen gemengd waren.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 24 Mar 2011, 09:31

Ik ging kleding uitzoeken met mijn moeder. Ze trok me een jas aan dat heel erg past bij rijke vrouwen in Nederland. Beetje bont-achtig (hou er niet van), zo'n zachte jas, met uit de mouwen dus dat zachte. Die propte ik juist weer in mijn mouw. Ik vond mijn jas helemaal niks. Ik was ook veel te warm aangekleed. (Ik vraag me af of het echt bont is ofzo xD Ik denk eigenlijk dat het juist enorm moet kriebelen als alles aan de binnenkant zit, maar goed)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply