Wat heb jij gedroomd vannacht?

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Wat heb jij gedroomd vannacht?

Post by Fran » Sun 17 Sep 2017, 10:15

Ja. Klinkt als een goed plan!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Wed 20 Sep 2017, 08:03

Dus vannacht was ik in Japan en er was een hele zware aardbeving en ik zag gebouwen instorten, mensen dood gaan en de rest van de chaos die er bij hoort...

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 20 Sep 2017, 08:33

He bah. Ik heb trouwens wel gedroomd vannacht, maar geen idee verder wat.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 01 Oct 2017, 19:41

Goed.. dit blijft nogal hangen in mijn hoofd, dus ik schrijf het van mij af. In zoverre.. dit is wat ik mij kan herinneren.

Ik was met mijn moeder in Amersfoort - de stad waar ik geboren ben - en we gingen naar een grafkelder op verzoek van mijn moeder, om als ik het mij goed herinner, mijn vader te bezoeken. Ik had daar niet zo'n trek in.. Bij de ingang zag je een naamplaat die draaide, daarop stond mijn achternaam op. Ik had mijn mobieltje in mijn handen en ik begon hevig te bibberen. Dat dit bestond was nogal nieuw voor mij. Ik heb een foto gemaakt van de stenen naamplaat (die dus ronddraaide) en dat was uiteindelijk een vage foto. We gingen naar beneden via de trap en zagen allemaal bedden met daarop lichamen verpakt in grote plastic zakken (geen body bag, het was net alsof de bovenkant met een strik/elastiek vast was gemaakt. De indeling van de grafkelder leek ook wel alsof het een woonkamer was (met muren, zodat de bedden zo'n beetje afzonder van elkaar stonden. Het lugubere was hoe de lichamen (je kon verder geen details zien) zo verpakt waren en niet in een kist bevonden, je kon in principe ernaast zitten, gezien er genoeg ruimte was... Ik werd wakker en gruwelde van het idee.

De maand oktober is begonnen, eind deze maand (tegen Halloween aan) is de sterfdatum van mijn vader, die overleed toen ik 10 was. Ik kijk altijd op tegen deze maand, ik vermoed ook dat deze droom hiermee te maken heeft. Ik kom nooit zo vaak bij de begraafplaats waar mijn vader en mijn opa en oma zijn begraven (en een aantal andere familieleden van mijn moeders kant). Misschien was dit een teken? Geen flauw idee. Later deze maand is mijn opa van mijn moeders kant jarig, dus dan ga ik waarschijnlijk weer richting Amersfoort.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Mon 02 Oct 2017, 10:05

Zeer griezelige droom inderdaad, ik denk dat het inderdaad er mee heeft te maken. Sterkte deze maand!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 02 Oct 2017, 12:27

Shizu wrote:
Mon 02 Oct 2017, 10:05
Zeer griezelige droom inderdaad, ik denk dat het inderdaad er mee heeft te maken. Sterkte deze maand!
Dankjewel.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 07 Oct 2017, 07:43

Tomo (dadaroma) heeft mijn dromen weer eens bezocht!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 07 Oct 2017, 07:53

Het ging eens een keer over een man met veel levenservaring. Nee nee, niet Shuuji. Dit keer was het onderwerp Yoshiki, en dan voornamelijk 1 van zijn stafleden. Want op 1 of andere manier liep ik met dat staflid mee (van hot naar her) om dingen voor elkaar te krijgen voor Yoshiki. Wel interessant en vooral vermoeiend. XD

Uiteindelijk ging ik ook Yoshiki interviewen en was dat best wel relaxed.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 07 Oct 2017, 08:53

*leest eerste zin* Shuu- oh jammer... :(
Was wel een droom die best echt kan zijn tho

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 07 Oct 2017, 08:57

Shizu wrote:
Sat 07 Oct 2017, 08:53
*leest eerste zin* Shuu- oh jammer... :(
Was wel een droom die best echt kan zijn tho
Heb al even niet meer gedroomd over Shuuji tbh. Heb toch al veel gedroomd in het verleden. XD

Ik stelde goede interviewvragen en de sfeer was relaxed. Geen idee wat de vragen waren... Maar wat voor vragen stel je zo'n iemand?

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Tue 10 Oct 2017, 09:17

Vanmorgen werd ik met een fijn gevoel in mijn hart wakker want ik heb over Shohei gedroomd (Nee echt, mijn hart voelt dan gewoon heel erg fijn ofzo?) maar goed, het was een beetje vaag waar het over ging. Ik kan me nog iets herinneren over dat ze foto's aan het maken waren backstage (of filmen) en Aki zag bij Shohei iets net boven zijn wenkbrauwen zitten en wilde dat weghalen en trok vervolgens Shohei's wenkbrauwen er af ofzo? Ze waren fake?? xDDD

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Wed 11 Oct 2017, 14:46

Ik was in New York?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 12 Oct 2017, 07:56

Fake wenkbrauwen, hahahaha. Dit maakt mijn dag.

Ik droomde dat ik aanwezig was bij het promoten van de film Noise met Urara Anjo. Er was nog iets, maar ben het vergeten.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Thu 12 Oct 2017, 09:09

Het maakte ook mijn dag toen haha xD

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 28 Oct 2017, 10:23

Vannacht was ik in de dierentuin en daar kwam ik toevallig dadaroma tegen en toevallig droeg ik een tomo button. En toen kwam Tomo naar me toe vanwege de button en probeerde zich voor te stellen in het Engels

Image

Post Reply