[TV] CATFISH

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: [TV] CATFISH

Post by Fran » Sun 24 Nov 2013, 18:27

Nu een aflevering:
Een meisje die een online relatie heeft met Bow Wow (ja, die rapper). Dan zou je meteen zeggen: dat is fake. Maar deze "Bow Wow" heeft 10.000 dollar aan dit meisje gegeven. Dat geef je niet als je het geld niet hebt? Dus juist vanwege dat geld (geld gegeven door de catfish!) zijn de mannen nu op onderzoek uit!

Interessant!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sun 24 Nov 2013, 18:34

Fran wrote:Nu een aflevering:
Een meisje die een online relatie heeft met Bow Wow (ja, die rapper). Dan zou je meteen zeggen: dat is fake. Maar deze "Bow Wow" heeft 10.000 dollar aan dit meisje gegeven. Dat geef je niet als je het geld niet hebt? Dus juist vanwege dat geld (geld gegeven door de catfish!) zijn de mannen nu op onderzoek uit!

Interessant!
Of misschien is het wel geen catfish maar de echte Bow Wow? :?:

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 24 Nov 2013, 18:56

Nu ja.. de mannen van het programma hadden weinig aanknopingspunten!
Het is dus Bow Wow niet. Maar het is een meisje (al lijkt ze enorm op een jongen) van 23 die een fanpage had gemaakt en dus meisjes wilde ontmoeten via die pagina. En ze wilde zien hoe ver ze zou komen, maar ze is muzikant en heeft dus ook geld gegeven aan dat meisje. Ze zou ook geven om dat meisje.

Wilde nog wat zeggen, maar ben het vergeten.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 28 Nov 2013, 13:27

Ohja, ik schreef de berichten hier terwijl ik keek naar de serie. Het verhaal liep zo nog af:
Het was toch geen muzikant. Het meisje leende geld van vrienden en familie, zij vroeg erom en de mensen gaven het aan haar. Maar ze had nooit terugbetaald.

Nuja.. uiteindelijk is het zo afgelopen dat ze is begonnen met afbetalen.
http://www.mtv.nl/shows/1530-catfish-the-tv-show

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 03 Dec 2013, 17:12

Aah ja, dat kan ook. Dat je dus al een tijdje contact hebt met een catfish en uiteindelijk nu contact hebt met de echte persoon achter de foto. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

dwighson
Sushi lover
Sushi lover

Post by dwighson » Tue 03 Dec 2013, 17:36

Had de aflevering ook gezien, en hier een kleine spoiler xD - http://www.youtube.com/watch?v=t4p56FiFzu0

http://www.ani-wall.com het laatste nieuws over anime!

as33kawaii
Otaku
Otaku

Post by as33kawaii » Fri 03 Jan 2014, 01:02

Ik heb vandaag toevallig ff gekeken, apart verhaal laten we maar zeggen :P
Image

Image
recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 12 Jan 2014, 11:44

Het is vaker wel een apart verhaal. Hoorde net van ANCAFELOVER dat Max in Amsterdam is en een fanmeeting organiseert? Heb verder geen link voor jullie, maar misschien wel interessant om te weten?

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Anvica
Otaku
Otaku

Post by Anvica » Mon 13 Jan 2014, 15:17

Hebben jullie ook de reunie aflevering gezien een aantal weken geleden? Die kwam na de marathon.
Geweldig om terug te zien .o.a dacht ik die 'bowbow' persoon die er was en van een van de weinige Catfish verhalen die goed afliep waren de mensen daar. De jongen deed zelfs een aanzoek in de show! Zo leuk om te zien! Pas een paar dagen na de reunie aflevering heb ik het volledige verhaal gezien van die mensen. Mooi hoor :D

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 13 Jan 2014, 15:23

Ja, gelukkig was er 1 geen catfish. ^_^

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 24 Feb 2014, 17:06

Ze zijn bezig met een UK versie van Catfish. Maar niet met Nev en Max.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 24 Feb 2014, 18:17

Weten ze al met wie wel?

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 24 Feb 2014, 18:38

Nee, daar krijg ik geen uitsluitsel over. Het is 31 januari pas bekend gemaakt dat er een UK versie aankomt.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 24 Jun 2014, 17:03

Ik ben het nieuwe seizoen van Catfish aan het streamen, want het is nog niet in Nederland te zien en heb al twee afleveringen gehad.

Aflevering 1:
Was Craig en Zoe, waarbij het meidje nogal een roddeltante en ook nog een pestkop is. Vond het een saaie aflevering.
Aflevering 2:
Was Antwane & Tony. Ze hebben al 3 jaar telefonisch contact, Tony belt Antwane, het gaat dus niet digitaal. Hij heeft geen foto van Tony en weet de achternaam ook niet. Antwane's nicht had hem opgegeven, omdat ze zorgen over hem maakt.
Uiteindelijk was er nog wel een nummer waar die persoon eerder mee belde, later belde die Tony privé. Eerste nummer is afgesloten, maar verwees naar een aantal adressen. Die zijn ze afgegaan, maar ze vonden die Tony niet. Tussendoor kwamen ze ook wat namen tegen, waarbij 1 Anthony die gearresteerd is (en de mugshot was dus op internet te vinden), vermoeden was dat hij belde vanuit de gevangenis.
Nadat de adressen waren bezocht, wilde de nicht dat het klaar was. Ze wilde Tony vinden en met klap op de vuurpijl kwam ze bekennen dat zij die Tony was (ze heeft een mannelijke stem en kan dat dus ook manipuleren).

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 05 Sep 2014, 20:19

Huh? Catfish op BNN? Waarom? (herhaling)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply