[TV]NCIS

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: [TV]NCIS

Post by Fran » Wed 04 Nov 2015, 11:16

Ik volg het momenteel niet echt, haha.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Wed 04 Nov 2015, 20:53

Ah, wel jammer ik blijf het leuk vinden eigenlijk. Volgens mij één van de weinige series dat in seizoen 13 nog steeds leuk is om te kijken. Denk dat dit voornamelijk is door het feit dat ze eigenlijk weinig veranderen aan de basis. Ze voegen wel wat achtergrond toe aan de karakters maar de humor en dergelijke veranderd eigenlijk niet en het juist de dynamiek tussen de karakters die het de moeite waard maakt.

De zaken die ze tussendoor oplossen maakt je alleen geïnteresseerd in de aflevering die je dan kijkt maar je komt terug om meer van de karakters te leren.

Abby wist in de laatste aflevering wat waterige ogen te generen bij mij. Zij speelt die rol zo geweldig en komt echt over als een poeslieve vrouw.

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 04 Nov 2015, 21:18

Ik vind het ook leuk om te kijken, maar ik zet mijn televisie nog amper aan. En dus kijk ik niet naar de series die ik normaliter zie op de tv. ;)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 29 Feb 2016, 19:11

NCIS is verlengd voor 2 seizoenen op CBS. Dus positief nieuws!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Mon 29 Feb 2016, 20:00

Ze zouden gek zijn als ze het niet deden. Ik vraag me wel wat af echter want ik mis iemand best wel in de afleveringen momenteel, al is hij nog wel in de intro te zien en word zijn naam ook nog genoemd.
Waar is Leon Vance, gespeeld door Rocky Carrol? Hij is blijkbaar nog steeds de director en ze praten over hem alsof hij er nog steeds moet zijn maar zie hem nooit meer in beeld verschijnen.

Image

To be safe
To believe
In something

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Wed 20 Apr 2016, 14:26

Kwam net wel achter iets wat ik wel interessant vond over NCIS Los Angeles.
Daniela Rua welke de rol van Kensi speelt is de schoonzus van Eric Christian Olsen, acteur welke Deeks speelt en is tevens getrouwd met de broer, David Paul Olsen, van Eric Christian Olsen welke blijkbaar de stuntdubbel is van z'n broertje. Bijna één grote familie daar op de set. :P

Maar waarom ik eigenlijk wou posten is omdat ik dit filmpje op Facebook tegen kwam.

https://www.facebook.com/NCISLA/videos/ ... 677845758/

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 22 Apr 2016, 18:36

Cypher wrote:Kwam net wel achter iets wat ik wel interessant vond over NCIS Los Angeles.
Daniela Rua welke de rol van Kensi speelt is de schoonzus van Eric Christian Olsen, acteur welke Deeks speelt en is tevens getrouwd met de broer, David Paul Olsen, van Eric Christian Olsen welke blijkbaar de stuntdubbel is van z'n broertje. Bijna één grote familie daar op de set. :P

Maar waarom ik eigenlijk wou posten is omdat ik dit filmpje op Facebook tegen kwam.

https://www.facebook.com/NCISLA/videos/ ... 677845758/
Dat wist ik eigenlijk al. Mijn moeder kwam daar mee een tijdje terug, haha.

Laat ik ook wat nuttigs toevoegen!

Michelle Obama komt in NCIS.
Ze mogen namelijk filmen in het Witte Huis, bijzonder!

http://www.cbs.com/shows/ncis/news/1005 ... r-on-ncis/

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Fri 22 Apr 2016, 22:00

Dit kwam ik vandaag ook tegen over het witte huis inderdaad. Erg leuk! :D

In NCIS Los Angeles heeft de echte director van NCIS, Andrew Traver, een cameo gehad in één van de afleveringen. Wel fijn om te zien dat de series dus wel echt gewaardeerd worden in elk geval. :)

Image

To be safe
To believe
In something

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Wed 01 Jun 2016, 22:31

In NCIS gaat er het volgende seizoen echt wat veranderen blijkbaar, dit blijkt uit de laatste aflevering van dit seizoen.
Michael Weatherly, acteur welke de door velen geliefde Anthony DiNozzo speelt stopt met de serie.
Ben heel erg benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken in het nieuwe seizoen en hoe de dynamiek hierdoor gaat veranderen.

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 02 Aug 2016, 00:30

Het punt is dat Facebook ermee gespamd werd. Nee, wacht.. De NCIS FB pagina die ik geliked heb. Nadelig als je geen spoilers wil zien.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Tue 02 Aug 2016, 09:50

Ja, hun Facebook is niet bepaald spoiler vrij te noemen...

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 02 Aug 2016, 10:40

Is niet de enige. Zo weet ik van series als Law and Order: Special Victims Unit ook hoe sommige dingen nu gaan. Ah ja.. ik laat het niet verpesten.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 16 Sep 2016, 23:23

Net weer wat afleveringen van NCIS New Orleans bekeken en ik moet zeggen, het is niet slecht. Maar het pakt mij niet echt. LA blijf ik toch wel leuker vinden. xD

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sat 17 Sep 2016, 14:31

Weet niet zeker of ik helemaal bij ben met New Orleans. Maar het begint steeds meer zijn eigen ding te worden. Het is fijn dat ze niet allemaal exact hetzelfde zijn in dat opzicht.

Mijn favorieten zijn toch wel NCIS en NCIS LA. Al gaat NCIS intussen misschien al wat te lang mee en valt het beetje in herhaling nu. Hoop dat er met nieuwe seizoen een frisse start gemaakt gaat worden nu.

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 17 Sep 2016, 14:46

Dat wat je zegt: eigen ding; klopt wel. Het geeft wel een andere vibe af. En dat is juist erg goed. Maar het pakt mij niet zo, zoals LA dat deed nadat ik veel NCIS had gekeken. NCIS keek ik heel vaak voor een lange tijd. En ik kon de karakters die erin speelden heel goed vinden. Toen Kate wegviel en Ziva ervoor in de plaats kwam, vond ik het moeilijk om dat te accepteren, maar uiteindelijk vond ik Ziva op zichzelf staande een interessante karakter. Dus het is natuurlijk afwachten hoe de vervanger van
Anthony DiNozzo
zal zijn. Maar ik denk dat het na een tijdje wel goed gaat komen. Al zal het misschien wat minder makkelijk zijn dan bij Kate en Ziva. Ik las trouwens heel wat berichten van mensen die NCIS niet meer willen volgen sinds die persoon weg is gevallen. Ik vraag mij af in hoeverre de kijkcijfers terug gaan vallen. Want dat zou natuurlijk wel wat betekenen voor de serie. Al denk ik niet dat het heel gauw richting annuleren van de serie gaat.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply