De Anti-Bucket list

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

De Anti-Bucket list

Post by Fran » Sun 24 Jul 2016, 20:31

Naast dat we een Bucket list topic hebben, denk ik dat er vast ook wel een lijst is van dingen die je (absoluut niet/) nooit meer wil doen!

Ik moet bijvoorbeeld denken aan:

- niet meer een lange boottocht doen. Het lijkt mij echt supersaai om ergens te gaan zitten en voor mij uit te turen, terwijl ik eigenlijk geen kant op kan (behalve in het water springen). Tijdens een boottocht heel wat jaren terug had ik mijn jojo uit mijn broekzak gehaald om de verveling weg te krijgen. Dat ding viel uiteindelijk in het water en is boven water gekomen (haha!) met wat hulp, maar ik vond het maar niks. De ergste boottrip was die met de eerstejaars van Toerisme. Ik kende niemand. Moest dit een manier zijn om elkaar te leren kennen? Ik vind dat totaal ongeschikt!

Ik heb vast nog wel wat, maar nu zijn jullie aan de beurt!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply